vaksine?

MammatilAsk

Glad i forumet
hvordan reagerte dere når ungen fikk vaksinen?

bare grining når stikkene ble satt. helt fin etterpå [:)]

jeg tenkte på hvordan dere reagerte..

gutten min fikk vaksine i går..
for alle i barselgruppa mi begynte å grine. mens jeg satt bare å smilte(selv om han gråt som bare det) og når helsesøster var ferdig og gutten min gråt så føltes det som jeg var tilbake på jobben og at det bare var en rutine og jeg fikk ikke vondt av at han fikk et stikk det føltes som om han fortjente det.. og at han ikke hadde noen grun til å gråte..

må nok si det gikk greit, men jeg er "vant" til at han blir stikki, da han har vært mye dårlig, men og høre skrik er FORFERDELIG!!

Vant til vaksinasjoner med 4 barn, så dette reagerer jeg ikke noe særlig på.. dessuten så sutra frøkna bare litt på andre stikket[;)]
Hun var litt sutrete i hele går, så det var nok litt ømt, men blid som ei sol i dag...[:)]

Det er jo aldri noe gøy når barnet dit har vondt..men det går jo heldigvis over[:)]

Madelen fikk igår..
- Hun skrek litt når hun satt sprøytene, men gikk fort over etterpå [:)]

Å hun reagerte litt igår kveld, ble urolig å skrek litt..
Men hun fikk paracet, så hun roet seg fort å sovnet [:)]

Hadde forberedt meg på skrik og syntes egentlig det var fasinerende hvor sinna hun ble på det andre stikket! Første stikket var smertegråt men det var det IKKE på det andre. SÅ sinna og fornærmet lita pie! At vi kunne gjøre detta her hele TO ganger liksom!

Jeg reagerte ikke så veldig på stikkingen av henne, sikkert fordi jeg var spent på hvordan det skulle gå etterpå. Kom jeg til å klare å roe henne godt? Ville melka komme selv om jeg var stresset med en gråtende baby? Og hvordan kom dagen og kvelden til å bli? (skulle være alene hjemme til over hennes leggetid)

Men alt gikk strålende! [:D] 

Vi skal å få i morgen, men husker førsteman var kjempe sur og jeg lo av alle ansiktene hun kom med[:D]

Back
Topp