Vaksine - vil ikke sove?

Mary Evelyn

Glad i forumet
Mini fikk vaksine idag og har vært helt umulig å få til å sove.. Har holdt på i to timer snart med amming og byssing++ og det er bare ikke snakk om.. Noen som har erfart at ungen ikke vil sove etter vaksine?
Mistenker også at det kan ha med noe av det jeg har spist idag siden han har vært så ekstrem på sånne ting hittil, mn håper jo nesten det skyldes vaksinen...
 
Huff,så slitsomt! For dere begge! Sender deg en klem!
 
Jeg vet ikke! Men ut fra det jeg har lest så kan man forvente alt og ingenting etter de vaksinene. Slitsomt ja! Håper det går bedre nå, og at han sover godt i natt <3 Trøsteklem!


*mobil app*
 
Sånn var det her og, fire timer etter leggetid så sovnet han den kvelden han hadde fått vaksine, da hadde også fått paracet.
 
Sånn var det her og, fire timer etter leggetid så sovnet han den kvelden han hadde fått vaksine, da hadde også fått paracet.
Da er det nok det.. Har vært bedre idag: han sover i allefall mye. Håper bare han tar kveld nå slik at jeg kan ha litt fredagskveld uten barn før det blir natt..:)
 
Håper du får en fin kveld:)
Den ble topp! Fikk lagt begge guttene uten for mye styr(er alene med de idag), og så kom mamma og pappa på besøk ikveld. Har kost oss med god mat og drikke, og rolige barn som bare sover..:)
 
Back
Topp