Vaksine svimmelhet

Posi10v

Flørter med forumet
Hei. Idag kl 10 tok jeg influensa vaksina, en halvtime etterpå blei jeg svimmel, og dette har vart noen timer nå. Ringte hun som satte vaksina (ei i skranken på legekontoret) og hun sa jeg skulle se an til imårra, det var ikke av de vanligste symptomene da. Noen fler som ble svimmel av denne vaksina nå?

Jeg merka ingenting annet enn at jeg ble bittelitt øm i selve stikket. Er jo litt andre ting som går og, kan det være noe av det?

Hei. Idag kl 10 tok jeg influensa vaksina, en halvtime etterpå blei jeg svimmel, og dette har vart noen timer nå. Ringte hun som satte vaksina (ei i skranken på legekontoret) og hun sa jeg skulle se an til imårra, det var ikke av de vanligste symptomene da. Noen fler som ble svimmel av denne vaksina nå?
Jeg blir alltid litt "småsyk" dagen etter vaksina, får milde influensavondter i kroppen, gjerne litt vondt i hodet og generelt utafor. Men det går over etter en halv til én dag, og da får jeg ikke mer influensa dét året, så syns det er verdt det.

Jeg mener jeg fikk beskjed om at alvorlig bivirkning ville komme ila 10-20 min, så da skulle jeg ikke være alene.

Da er svimmelheta over heldivis, var ikke vanlig med svimmelhet, derfor jeg ble litt bekymra :-) Dog regner jeg med litt "influensa" imårra ;-)

Da er svimmelheta over heldivis, var ikke vanlig med svimmelhet, derfor jeg ble litt bekymra :-) Dog regner jeg med litt "influensa" imårra ;-)
Godt å høre du føler deg bedre. Håper alt bare blir tipp topp fremover :)

Back
Topp