Vaksine, rotavirus

Vaggegåsa

Elsker forumet
Marslykke 2016
Vi tok igår, og eg veit ikkje om det er tilfeldig, men mini finne ikkje roen idag. Han har knapt sove, eit par småduppa på nokre minutt, og det er ikkje akkurat likt han. Ikkje noko trykking av luft, og bleiene er vanlige, han virka berre ukomfortabel rett og slett.
Stakkars lille, SÅ overtrøtt. :-(

Fleire som har tatt den? Fikk babyen bivirkning?
 
Ingen bivirkninger når storesøster fikk den. Lillebror har ikke fått enda :) Krysser fingrene for ingen bivirkninger
 
Lillebror har vært slapp i dag og sovet masse etter han fikk vaksina i går.
 
Huff ... Ikke noe gøy når de plages ... :( Skal ta den på mandag ... Bare å passe på at babyen ikke blir hard i magen, da måtte man vel kontakte lege.
 
Våran sov dåligt och verkade ha magknip...svårt å veta igentligen eftersom hon är plågad från förr...men bajsblöjorna luktade annorlunda i 2 dagar och var blöta..
 
Lillebror var litt urolig, og ville ha mer pupp enn vanlig etter vaksinen :)
 
Min tok den i går, han dreit så grådig at EG måtte bytte bukse!!! Og veldig urolig i hele går :-( hater vaksiner :-(
 
När dom är 3 månader så ska dom ha den igen. Så förbered er :/

Hon vart lika dålig den här gången
 
Samme her snuppa har alt problemer med løs mage så for henne er den ikke anbefalt rett og slett.
Er mannen som ikke ville her. Han er redd for alt nytt:p å siden storebror ikke fikk den så får ikke han her heller :happy:
 
Her ble det bare noen ekstra bæsjebleier. :)
 
Vi tok igår, og eg veit ikkje om det er tilfeldig, men mini finne ikkje roen idag. Han har knapt sove, eit par småduppa på nokre minutt, og det er ikkje akkurat likt han. Ikkje noko trykking av luft, og bleiene er vanlige, han virka berre ukomfortabel rett og slett.
Stakkars lille, SÅ overtrøtt. :-(

Fleire som har tatt den? Fikk babyen bivirkning?
Vår datter fikk dette 6 uker etter fødsel, og da fikk vi beskjed om at hun kunne bli litt urolig. Men det skulle da ha sammenheng med at hun kunne få litt vondt i magen. Vi merket heldigvis lite på henne, og hun skal ha ny runde om 2 dager så jeg håper hun ikke reagerer da heller.
 
Back
Topp