Vaksine mot Ebola

Noelle

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Novembergull 2017
I disse vaksine-diskusjons-tider; Jeg leser i avisen i dag at WHO har anslått at det kan komme en vaksine mot Ebola allerede i november. Vil du i såfall vaksinere?

Tvilsomt. Ønsker ikke å være prøvekanin. Dessuten er det lite sannsynlig at det blir et stort utbrudd her i norge.... men hvis de evt blir det, så ville jeg selvfølgelig vurdert det.

Nei, har ingen planar om det. Tar aldri vaksiner som kjem uten å ha blitt ordentleg testa. Tok ikkje svineinfluensa vaksina og glad for det er eg. Mangen av mine venner som har fått bivirkningar...

Kommer ikke til å vaksinere!
Er trygg på disse vaksinene som har vært i flere år og som det er forsket mye på. Nye vaksiner er jeg mer skeptisk til :/
De ville at jeg skulle vaksinere eldste mot svineinfluensaen når den kom pga at han hadde astma og var dermed i risikogruppen. Jeg gjorde ikke det og er glad for det den dag i dag, mange har fått alvorlige bivirkninger som følge av den vaksinen..

Nei, ville ikke gitt vaksiner med så lite forskning. Håper de klarer å få kontroll på dette, og at det ikke blir en stor epidemi verdenom.

Nei! Samme som spirelitens, ønsker ikke å være prøvekanin. Tror ikke dette kommer til å ramme Norge noe særlig.

Hehe, nei. Og det blir nok ikke behov for det heller. ;)

Tviler. Meget skeptisk til å være "prøvekanin" når det kommer til vaksiner. Ille nok at jeg måtte ta svineinfluensavaksinen når den kom.. Også kjenner jeg til flere som har fått varige mèn etter den. Så er generelt skeptisk..

Nei! Tar ikke en så ny vaksine!

De har funnet medisin som kurerer. Men ebola er vanlig i fattige land som ikke har råd til medisin, så da er det ingen som sponser produksjonen. Tragisk...

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei jeg ville nok ikke tatt den, med mindre det var stort ebola utbrudd i Norge, da ville jeg nok vurdert det. Men jeg tror neppe at det kommer til å bli utbrudd av dette i Norge eller Europa generelt.

Nei, holder meg til de "vanlige" vaksinene.

Nei, hadde ikke tatt den...

Back
Topp