Vaksinasjon

mamatina

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Bruker dere noe bedøvelseplaster eller noe sånt før sprøytene?

Nope. Hadde ikke inntrykk av at det var stukket som gjorde vondt, men heller at det sprengte i det stakkars lille låret da væsken ble injisert...huff, glad det er en stund til neste gang. Jeg trøstet jenta mi og helsesøster trøstet meg.

Nei, for på mine 3 barn, så virker det nesten som om det å bli holdt fast er det verste :P

Ok, tror jeg lar være, enig i at det nok er innsprøytinga og ikke stikket som er værst. Skal i morra, gruer meg fælt! :(

Nope. Var nok ikke selve stikket her hell, eller litt det og tror jeg men mest væsken som ble sprøytet inn. Grudde meg overhode ikke jeg.. men når jeg så sprøyta i låret hennes og hu satte igang med den gråtingen så kom tårene hos meg og. . Haha, føler meg litt dum. Men er vel vanlig :P

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Nei, for de helsesøstrene er såpass hardhendte med de sprøytene så tror ikke bedøvelseskrem funker her gitt...

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Det som gjør vondt til de små er nok når vesken injiseres i musklene og det sprenger litt på. Og akkurat det kan nok ikke plasteret gjøre så mye med:(

Nope, Emblakrem fungerer kun i de øverste hudlagene. Vet selv hvor vondt det er med intramuskulær injeksjon, så jeg har full forståelse for den utrolig såre gråten :(

Back
Topp