Vakre lille

Nydelig :) Hva slags hund er det?

Nommen! Nydelig liten pjusk!

Her i huset drømmer vi om en golden.. Har en hund fra før, men har så lyst på en til..
Men praktisk sett så kommer det ikke til å gå. Blir vanskelig å finne pass til to hunder.

Falt over denne artikkelen i dag.. fantastiske hunder.

04d8e838202d9f400b4433eb7387c646.jpg

Link til artikkelen :)

Nommen! Nydelig liten pjusk!

Her i huset drømmer vi om en golden.. Har en hund fra før, men har så lyst på en til..
Men praktisk sett så kommer det ikke til å gå. Blir vanskelig å finne pass til to hunder.

Falt over denne artikkelen i dag.. fantastiske hunder.

Link til artikkelen :)

Åh ja! Smelt! Leste den tidligere i dag, flott å bruke hundene sånn. Søstra mi hadde lyst å prøve sin toller til barn/gamle-terapi, men han ser litt mange spøkelser enda ;)

Det blir litt ekstra med to ja, mn det er koselig også :) hvilken rase har du nå da?

Det blir litt ekstra med to ja, mn det er koselig også :) hvilken rase har du nå da?

Ja, arbeidet med to hunder går greit.. Men det er det praktiske når man skal bort. Vi er litt for glad i å reise... :) Vi har en jack russell fra før. Han hadde hatt veldig godt av en kompis, og drømmen min er å ha en tispe som jeg etterhvert kan få valper på.. Har hatt lyst til det siden jeg var liten og lest mye om det.

Back
Topp