Vakre gravide!!

Mrs.J

Elsker forumet
Hei jenter! Hvordan går det med dere?? Har ikke vært her på et par dager pga migrene, og fy så stille det har vært her i mellomtiden.
Så jenter, nå er det søndag, 1. advent. Har dere gjort noe spennende i dag eller de dagene som har vært??
Jeg har hatt barnefri hele helgen siden jeg har slitet med migrene og anfall siden fredagen. Men i dag kom minste gutt hjem i hvert fall :) Har kost oss med grøt foran peisen. Og nå leker han mens jeg sitter her og henger litt :)
 
her har vi vært på fjellet i dag og jeg klarte å komme meg opp uten å føde på veien :p hatt bakehelg med svigers og har laga noen skikkelige kaloribomber,så nå er det snart julestemning her :)
 
Jeg har pyntet til jul (au au, det angret jeg på etterpå..), og vært på julebord, ellers har vi bare tatt livet med ro i helgen. :)
 
Her har jeg bare slappet av med familien, fått begynt så smått på julepynting. Men nisser og rød julepynt kommer ikke før nærmere jul, så forløpig er det bare julestjerner og adventsstake som er funnet frem:)
 
her har vi vært på fjellet i dag og jeg klarte å komme meg opp uten å føde på veien :p hatt bakehelg med svigers og har laga noen skikkelige kaloribomber,så nå er det snart julestemning her :)
Ååå så deilig det hørtes ut! Både med fjelltur og baking! Jeg tenkte å begynne med bakingen i løpet av uka eller helgen :)
 
Her har jeg bare slappet av med familien, fått begynt så smått på julepynting. Men nisser og rød julepynt kommer ikke før nærmere jul, så forløpig er det bare julestjerner og adventsstake som er funnet frem:)

Er så deilig å få tatt litt i hvert fall, da er man i gang. Jeg tar frem det røde med en gang, men vet om mange som pynter til advent først og tar inn julen senere :)
 
Her har det vært mye baking, pynting og avslapping i adventshelgen :) Har vært på julebord med kjekke graviddamer i nærområdet og bare koset meg! Kjekt å høre at resten av gjengen her har koset seg i adventshelgen også! ;)
 
Bekkenet som er vondt nå da eller? Jeg har tatt opp gradiner og litt små stasj, men må ta resten etterhvert :)
Ja, og noe så fryktelig. Vanskelig å huske på at man egentlig burde dele det opp. Er litt over gjennomsnittet glad i jula. :p
Det ble fint, da, så det var verdt det! :p
 
Back
Topp