Vagle mor

Foxy84

Gift med forumet
Nå er jeg klar for prinsen til å komme ut, nå begynner jeg å bli litt lei å vagle som en høne når jeg går...hehe....

Pluss jeg har ikke ikke noe serlig imot å gå litt på morgen og utover, men hvis jeg går en kveld tur....dæven da vagler jeg mer en noen sinne...og nå begynner jeg å føle at det stikker nedentil, nesten så jeg føler at han bare en 1 cm fra vaginan hehe.....

Kan godt komme nå ja...

hehe, jeg er helt lik. Er ike lett å gå alltid så kommer kynnerene +++ 

har hele tiden tenkt at jeg vil gå over, men jeg tror jeg får før termin for det er sååå mye som skjer der nede i forhold til sist! 

Jeg har vagget en god stund allerede, men det blir fort sånn med bekkenløsningen. Gleder meg til å gå "straight foreward" igjen. ;-)

Jeg har også vagget en god stund nå. Ser frem til å få kroppen min igjen og kunne bevege meg igjen som jeg vil. Savner å gå tur , men det er verd det. Premien kommer nokså snart.

Foxy84 skrev:
Nå er jeg klar for prinsen til å komme ut, nå begynner jeg å bli litt lei å vagle som en høne når jeg går...hehe....

Pluss jeg har ikke ikke noe serlig imot å gå litt på morgen og utover, men hvis jeg går en kveld tur....dæven da vagler jeg mer en noen sinne...og nå begynner jeg å føle at det stikker nedentil, nesten så jeg føler at han bare en 1 cm fra vaginan hehe.....

Kan godt komme nå ja...

Krysser fingrene for at du får litt hjelp av fullmånene ikveld da! Sender over litt fødestøv!!!

ja skal bli deilig å kunne gå normalt igjen, uten kynnerer og ilinger.

Back
Topp