Vaginalt fremfall

Oktober2020baby

Forelsket i forumet
Noen flere som sliter med fremfall etter fødsel? Her ser det ut til at nåde fremre og bakre vegg har kollapset innover. Det har blitt bedre etter fødsel, men fysj kjenner ingenting ved sex. Hva kan hjelpe? Kan hypopressiv trening hjelpe? Er så lei meg :sad015 nok en shit ting etter fødsel
 
Er vel å trene, trene, trene bekkenbunn. Leste en plass at de kunne operere om det var ille, men da etter en har fått de barna en vil ha.

Kan du kjenne det selv med fingrene?

Jeg hadde veldig trykkfølelse da jeg gikk i starten og da jeg prøvde knipe, skjedde det liksom ingenting. Men nå tror jeg det er bedre, 3 1/2 uke etter. Hvor lenge siden er det du fødte?
 
Noen flere som sliter med fremfall etter fødsel? Her ser det ut til at nåde fremre og bakre vegg har kollapset innover. Det har blitt bedre etter fødsel, men fysj kjenner ingenting ved sex. Hva kan hjelpe? Kan hypopressiv trening hjelpe? Er så lei meg :sad015 nok en shit ting etter fødsel

Jeg har det likt, å har hatt det etter hver fødsel. Det har blitt bedre og bedre ettersom tiden etter fødsel går og om jeg er flink med knipeøvelser. Men jeg er litt der at jeg trener masse knip nåååår det begynner å bli nedpress. Så blir det bedre, til jeg glemmer å trene å det kommer tilbake.. evig sirkel. Tar gjerne mot tips jeg også.
 
Er vel å trene, trene, trene bekkenbunn. Leste en plass at de kunne operere om det var ille, men da etter en har fått de barna en vil ha.

Kan du kjenne det selv med fingrene?

Jeg hadde veldig trykkfølelse da jeg gikk i starten og da jeg prøvde knipe, skjedde det liksom ingenting. Men nå tror jeg det er bedre, 3 1/2 uke etter. Hvor lenge siden er det du fødte?
Kjenner selv om det er 3 mnd siden fødsel nå. Forsøker å trene, men ikke lett i en hektisk hverdag. Bedre hos deg?
 
Last edited:
Back
Topp