Ja det er konstantert at det var tangen som laget hull.. Den type tang (husker ikke navnet på den) er tatt ut av bruk på sykehuset jeg skal føde på, og har ikke vært i bruk på alle sykehus da det var få fødselsleger i Norge som hadde kvalifikasjoner til å kunne bruke den i utgangspunktet.
Jeg har ofte holdt litt igjen når folk spør om den hendelsene fordi det er en så pass skjelden sak og ikke vil skremme noen unødig på noe måte med min opplevelse. Min motivasjon er trygg den
Jeg har hørt alt man kan høre om situasjonen og hvor ille og sykt mange mener hendelsen var - så tror jeg er blitt immun sånn sett
Jeg er fremdeles åpen for vaginal fødsel - men det står ikke øverst på listen, men er det DET legene mener er mest forsvarlig og det som er tryggest etc så kan jeg leve med det - men jeg ønsker ikke under noen omstendigheter å gå over tiden - det gjorde jeg sist. Og terskelen for et eventuelt bytte til KS skal være lavt.
Blir spennende å høre hva de tenker på Onsdag selv om jeg ikke tror jeg får en avgjørelse der og da.