Vaginakuler istedenfor knipeøvelser?

aprilmor

Andre møte med forumet
D e vel på sin plass å begynne med knipeøvelser, men jeg e så utrolig lat på d. Blir bare irritert hver gang jeg skal prøve meg på d.
Derfor lurer jeg på om d er lurt å bruke vaginakuler til den treninga? D hadde jo gjort ting så mye enklere..:) men e d lurt å stappe dem inn der?:)

Jeg mener å ha lest at det ikke ble anbefalt pga. bakterier osv. Er ikke sÅ lurt å stappe ting oppi der når man er gravid.

Dunn skrev:
Jeg mener å ha lest at det ikke ble anbefalt pga. bakterier osv. Er ikke sÅ lurt å stappe ting oppi der når man er gravid.

signerer.

Dunn skrev:

signerer.

hva om man desinfeserer først?
kan jo ikke være værre enn å ha sex tenker jeg da...

Ja, jeg tenker også at det ikke er verre enn å ha sex. Har heller ikke hørt noen steder at man feks ikke skal bruke sexleketøy under svangerskapet. Men jeg vet jo ikke noe sikkert da:) Må vel kanskje spørre legen, eller jordmora:)

aprilmor skrev:
Ja, jeg tenker også at det ikke er verre enn å ha sex. Har heller ikke hørt noen steder at man feks ikke skal bruke sexleketøy under svangerskapet. Men jeg vet jo ikke noe sikkert da:) Må vel kanskje spørre legen, eller jordmora:)

Man skal ikke bruke dildo med vibrering på insiden! Viktig! :)

Back
Topp