S SogN Forelsket i forumet 6 Nov 2008 #1 må man ha bakepulver i vaffelrøra??? har sååå lyst på vafler, har alt som skal være i utenom bakepuveret......
må man ha bakepulver i vaffelrøra??? har sååå lyst på vafler, har alt som skal være i utenom bakepuveret......
B BæreMæ Elsker forumet 6 Nov 2008 #2 ORIGINAL: Thiliemor Det har jeg ALDRI brukt i vaffelrøre[:D] ikke jeg heller[8|] tror ikke det er vanlig nei!
ORIGINAL: Thiliemor Det har jeg ALDRI brukt i vaffelrøre[:D] ikke jeg heller[8|] tror ikke det er vanlig nei!
S SogN Forelsket i forumet 6 Nov 2008 #4 ORIGINAL: BæreMæ ORIGINAL: Thiliemor Det har jeg ALDRI brukt i vaffelrøre[:D] ikke jeg heller[8|] tror ikke det er vanlig nei! Å? i alle oppskriftene jeg fant så sto det bakepulver[8|] takk for hjelpa[:)] *løperoglagervafler*
ORIGINAL: BæreMæ ORIGINAL: Thiliemor Det har jeg ALDRI brukt i vaffelrøre[:D] ikke jeg heller[8|] tror ikke det er vanlig nei! Å? i alle oppskriftene jeg fant så sto det bakepulver[8|] takk for hjelpa[:)] *løperoglagervafler*