vaccin?

litennr3

Elsker forumet
e den nån som vet vilka vaccin man bör ta när man ska till thailand? vi ska dit med lucas i januar..[:D]mmmm gleder mig..

MISUNNELIG!!!

ORIGINAL: litenängel84

e den nån som vet vilka vaccin man bör ta när man ska till thailand? vi ska dit med lucas i januar..[:D]mmmm gleder mig..

Vi skal også i januar, hvor skal dere?[:D]

ORIGINAL: Alexanders`mamma

ORIGINAL: litenängel84

Vi skal også i januar, hvor skal dere?[:D]

vi har fly till bankok, å sen tar vi inrekes fly därifrån till krabi å reser till ko lanta å sen över till ko samui, vi ska vara i tre veckor så vi har lust å resa runt lite.. så mye de går med en 1 åring..[:D]

var ska ni?

Vi drar til Kata beach ( Phuket) 20 januar, og da blir vi i 3 uker[:)]
Vi blir på samme plassen hele tiden.
Dette gleder vi oss kjempe mye til[;)]

Kommer litt an på hvor dere skal, men dere voksne skal antakelig ha Hepatitt A, Poliomyelittvaksine og difteri og tetanus. Mulig noen andre også. Kan hende barna trenger å få noen vaksiner tidligere for de er jo ikke ferdig vaksiner enda. Men det veit de på helsestasjonen. Er også viktig å forebygge turistdiarre[:)] Greit å få ordnet vaksinene i god tid før man skal reise. Kan gå inn å sjekke på sidene til folkehelseinstituttet, se under reisevaksinering.

ORIGINAL: Munemor

MISUNNELIG!!!

ORIGINAL: trine80

Kommer litt an på hvor dere skal, men dere voksne skal antakelig ha Hepatitt A, Poliomyelittvaksine og difteri og tetanus. Mulig noen andre også. Kan hende barna trenger å få noen vaksiner tidligere for de er jo ikke ferdig vaksiner enda. Men det veit de på helsestasjonen. Er også viktig å forebygge turistdiarre[:)] Greit å få ordnet vaksinene i god tid før man skal reise. Kan gå inn å sjekke på sidene til folkehelseinstituttet, se under reisevaksinering.
[
/quote]

Tusen tack..

Tør dere å reise dit, når det ikke anbefales for barn under 4 år? Mulig jeg er litt hysterisk, men jeg ville ikke dratt når de fraråder det! -De gikk jo ganske kraftig ut i vinter tror jeg det var, å advarte, pga sykdommer ol.

ORIGINAL: brummemor

Tør dere å reise dit, når det ikke anbefales for barn under 4 år? Mulig jeg er litt hysterisk, men jeg ville ikke dratt når de fraråder det! -De gikk jo ganske kraftig ut i vinter tror jeg det var, å advarte, pga sykdommer ol.

de ska nog gå fint, har en väninna som bor där nere med sina tre og to av dem är under 2. å sen kjenner jag många hemifrån sverige som har reist dit under mamma permitionen för att du lever så billigt å då har dem hatt ännu yngre barn än de lucas är når vi reiser..

kommer ju inte å reise ut i jungeln me han, får ta dem platser som är mer trygga å barnvänliga, mina föräldrar har lagt upp en resrute för oss, dem har varit i thailand mye.. så de känns skönt å veta lite mer vart som är bra å resa med en liten..

Back
Topp