Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: litenängel84
e den nån som vet vilka vaccin man bör ta när man ska till thailand? vi ska dit med lucas i januar..[:D]mmmm gleder mig..
ORIGINAL: Alexanders`mamma
ORIGINAL: litenängel84
e den nån som vet vilka vaccin man bör ta när man ska till thailand? vi ska dit med lucas i januar..[:D]mmmm gleder mig..
Vi skal også i januar, hvor skal dere?[:D]
ORIGINAL: trine80
Kommer litt an på hvor dere skal, men dere voksne skal antakelig ha Hepatitt A, Poliomyelittvaksine og difteri og tetanus. Mulig noen andre også. Kan hende barna trenger å få noen vaksiner tidligere for de er jo ikke ferdig vaksiner enda. Men det veit de på helsestasjonen. Er også viktig å forebygge turistdiarre[:)] Greit å få ordnet vaksinene i god tid før man skal reise. Kan gå inn å sjekke på sidene til folkehelseinstituttet, se under reisevaksinering.
[/quote]
Tusen tack..
ORIGINAL: brummemor
Tør dere å reise dit, når det ikke anbefales for barn under 4 år? Mulig jeg er litt hysterisk, men jeg ville ikke dratt når de fraråder det! -De gikk jo ganske kraftig ut i vinter tror jeg det var, å advarte, pga sykdommer ol.