Vaaarm...!!

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Jeg er så varm for tiden, nesten som jeg har litt hetetokter :p
Mon tro om det har litt forbindelse med hormonene/ammingen??
Flere som har det sånn?

Flere som har det sånn?
Jeg er kokvarm og svetter som en gris! 2 måneder siden fødsel og har ikke stabilisert seg enda. Jeg var ikke varm under svangerskapet, så det kom litt overraskende på meg :bag:

Jeg er kokvarm og svetter som en gris! 2 måneder siden fødsel og har ikke stabilisert seg enda. Jeg var ikke varm under svangerskapet, så det kom litt overraskende på meg :bag:

Mhm, jeg var relativt varm under svangerskapet, men nå får jeg jo hetetokter, i tillegg til å være generelt varm. Til vanlig er jeg frysepinn. :hilarious:

Var kokvarm rett etter fødsel, men roet seg litt trodde jeg. Men sover inne på rommet med Sander og må lukke vinduet fordi det er så mye trafikk på kvelden. Det har aldri vært noe problem å sove med vinduet lukket for jeg blir fort syk av å ha det åpent :p men nå koker jeg i hjel, så må alltid åpne det første nattamming.

Flere som har det sånn?
Jeg har det også sånn! Men etter første fødsel var det mye værre, var varm hele tiden og spesielt under smming! Har også denne gangen mye lettere for å bli varm samt begynne å svette i ansiktet :wacky:

Snart 6 mnd. siden fødsel og fremdeles svettetokter, særlig mot ettermiddagen og ut over kvelden. Tåler ikke sol eller klamt vær, da «tørker» jeg aldri. Det er helt vilt, håper det roer seg snart ellers måå det bli vinter fort.

Jeg er til vanlig en skikkelig frysepinne, men etter fødsel blir jeg utrolig varm ja.. Særlig på natta kan jeg bli svett selv om d er kjølig på rommet. Her om dagen fikk vi ett «blaff» av sommervarme(25+) på Sørlandet. Da ble jeg skikkelig irritert (som sikkert eneste i byen)for jeg er klar for høst og kjølige dager :smiley-bounce012

Back
Topp