Vaaaarmt!!

gutt11og?

Elsker forumet
Jeg som normalt elsker sol, sommer og varme, kunne gjerne tenkt meg høst og 10 grader nå :p
Blir litt for varmt med 30 grader i skyggen, og i tillegg så er soverommet på loftet, så her er jo sikkert 30 grader her også :o
Nytter ikke å lufte (vinduet står på vidt gap), siden det ikke er ett vindpust ute :o
Kveldens syt fra meg :p regner ikke ned at jeg er alene ;)

Jeg som normalt elsker sol, sommer og varme, kunne gjerne tenkt meg høst og 10 grader nå :p
Blir litt for varmt med 30 grader i skyggen, og i tillegg så er soverommet på loftet, så her er jo sikkert 30 grader her også :o
Nytter ikke å lufte (vinduet står på vidt gap), siden det ikke er ett vindpust ute :o
Kveldens syt fra meg :p regner ikke ned at jeg er alene ;)
Signerer denne!! :-)

Om jeg bare kunne fått hver fjerde dag/natt med 10 grader og regn. Ahh...... *drømmer*. Har også soverommet på loftet... Varmere her enn ute!

Her er det heldigvis blitt litt kjøligere etter tordenvær. Hurra!

Åh! vet hva du mener! Vi har og soverommet på loftet, og det blir så vanvittig varmt der oppe. Jeg ligger kun med dynetrekket, også setter jeg på en bordvifte når jeg går å legger meg.... hjelper litt ihvertfall :)

Alt for varmt nå ja !
Reiser til Kypros om 2 uker og jeg GRUER meg...

I know!!! Er i Oslo denne uken og det er jo heeeetebølge. Er så evig takknemlig for at jeg ikke er høygravid nå...
I går kveld var jeg på Rihanna konsert,var sikkert 40 grader inne på Telenor Arena :( Håper det er småregn og 13 grader på Sunnmøre når jeg kommer hjem på søndag..

har transportabelt aircondition fra før av, og samboeren ELSKER denne,beste 5k jeg har brukt i mitt liv :P (hatt det i 6 år nå) og med utluftningsslange kan den bare trilles mellom rommene og tar og luftfuktigheten samt en del av støvet i rommet!

I gårkveld regna det litt, endelig, og jeg trodde det skulle bli en ok natt.. Men neida, det var den værste natten jeg kan huske jeg har hatt på lenge :o
Nå er det "bare" 32-33 grader i skyggen... Orker ikke å være ute...
Håper det snur snart:p

Vi har hatt et par-tre timer med regn, av og på, inkludert torden. Kledde på meg og gikk ut, frivillig for første gang på over to uker. Dette regnet skulle jeg nyte! Nå står alle vindu og dører åpne, og det er en svak bris gjennom leiligheten. Noe så godt! Samboeren i dagtidlig "Der kom jaggu regnet ditt kjære". Så jeg tar på meg all skyld... Med glede ;-)

Kan melde om at solen og varmen nå er på vei tilbake, men det er OK. De fleste ønsker seg vel sol, jeg får ta hensyn til de også! :-)

Vi vurderer å innstallere varmepumpe på grunn av dette. Så kan vi få noe som kjøper ned på de varmeste dagene. I tillegg så kan vi ha litt lettere fyringsmetode i vinter når jeg er alene hjemme med to barn.

Vi vurderer å innstallere varmepumpe på grunn av dette. Så kan vi få noe som kjøper ned på de varmeste dagene. I tillegg så kan vi ha litt lettere fyringsmetode i vinter når jeg er alene hjemme med to barn.

Her har jeg brukt varmepumpa til å kjøle meg ned på de verste kveldene! Magisk;)
Veldig grei å ha! Vi har den som eneste varmekilde i huset vårt, og det har vært tipp topp hele tiden (2 år gammel 2-mannsbolig på 145 kvm).
Anbefales:)

Vi bruker også varmepumpa som aircpndition, helt supert på de verste dagene :)

Her har jeg brukt varmepumpa til å kjøle meg ned på de verste kveldene! Magisk;)
Veldig grei å ha! Vi har den som eneste varmekilde i huset vårt, og det har vært tipp topp hele tiden (2 år gammel 2-mannsbolig på 145 kvm).
Anbefales:)

ca samme størrelse som vi har på vårt hus. Nytt hus vi har også. Tror nok det blir prioritert ja. Må bare få solgt den ene bilen først... :)

Back
Topp