VAAAAND!!!

KathMor

Forumet er livet
Du som er Troll fan, noen erfaring med denne typen?? [:D][:D]

http://www.familiebutikken.no/vinterdress-troll-11338.html

Nei, jeg har Reimadress[;)] Har aldri prøvd trolldressen[:)]

Ahhhhh - alt det andre du har i Troll da?! [8D]

Er jo himla godt tilbud da, selv om dressen var litt spesiell i mønsteret... *tenke gruble*.... Bør være bankers om jeg kjøper 98, den bør hungarantert passe neste år vel.. hmmmmm

Vinterdressen Emma har nå er en Reflex jeg fikk til 299, og den har vært KNALL god! Året før hadde vi Coop sin, så ikke prøvd dissa "fancye" og dyre

ORIGINAL: KathMor

Ahhhhh - alt det andre du har i Troll da?! [8D]

Er jo himla godt tilbud da, selv om dressen var litt spesiell i mønsteret... *tenke gruble*.... Bør være bankers om jeg kjøper 98, den bør hungarantert passe neste år vel.. hmmmmm

Vinterdressen Emma har nå er en Reflex jeg fikk til 299, og den har vært KNALL god! Året før hadde vi Coop sin, så ikke prøvd dissa "fancye" og dyre

Alt av ullundertøy har vi i troll - INGEN andre kan måle seg (har prøvd alt unntatt nøstebarn)! [;)] Har troll-lue som er ett must-have! [:D]

Kvaliteten på disse klærne er super, men jeg syns kanskje den er litt uformelig den dressen? De er så store nå at jeg liker at det er midjestrikk på... Er det det på den dressen kanskje?

Ahhh - midjestrikken var et godt poeng, det har dressen vi har nå. Ser på bildene på nettsiden nå, og ser ikke ut som det er noe bak.. *tenke litt til*

Men ja, hørt veldig mye bra om troll nå! Mye jeg hadde lyst på på salget her gitt! Men litt utplukka igjen + lommeboka mi ekke helt enig [>:][8D]

Back
Topp