Vaaaaarm!

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Jeg er såååå varm for tiden! Selv om det er kaldt og surt ute, og heller ikke spesielt varmt her inne, så sitter jeg med singlett og svetter. Må ha på varmepumpa på kulde, mannen går rundt og fryser :p
Flere som er skikkelig varm for tiden?

Ja, det har snudd helt her og. Jeg er egentlig frøssinpinnj her hjemme, men i helga ble det for kaldt for min kjære, så HAN tente opp (veldig uvanlig - selv midt på vinteren). Holdt på å krepere. Sover også stort sett uten dyne om natta nå. For en forvandling da gitt! Holder det seg sånn etter fødsel også?

Off, jeg er glad det går mot kaldere tider. Hadde nok ikke maktet sommervarme nå..

Omg gjett om. Må ha ac på i bilen på 16 grader, selv det er varmt. Jeg dauer :-/

Varm ja, svetter som en gris bare jeg beveger meg litt :-P. Veldig ubehagelig og reise kollektivt til og dra jobb i oslo! Gleder meg til vinteren, selv jeg ikke tror det hjelper noe særlig :hungover::smiley-ashamed004

Jeg sitter her med ullpledd og fryser. Sover med sokker på om natten for jeg får aldri skikkelig varmen i meg uten. Håper jeg og blir varm etterhvert! Selv om jeg skjønner at det også kan være slitsomt :)

Hold på å fryse ihjel i første trimester, men ble så nogenlunde normal igjen. Har imidlertid merka at jeg tåler både varmere og kaldere temperaturer dårligere. Jeg både svetter og fryser fortere enn vanlig. Holdt på å smelte vekk i sommer på de varmeste dagene og vurderer allerede nå å bytte ut ballerinaskoa mine med tette sko. Vanligvis skjer ikke det før gradestokken viser under 10 grader :p

Det er so deilig at det begynner å bli kaldare!:D føles ut som eg skal renne vekk innimellom, det er uutholdelig!:p

Det går i bølger. Kan sitte å svette mens andre fryser rundt meg.
Heldigvis ikke hele tiden da.

Har vært konstant varm siden positiv test :P jeg har nesten aldri varme hender og skikkelig frøsen egentlig! Men nå!! Fy fader er glad det begynner å bli kaldere i været, orker ikke flere varme soldager :P var akkurat lik med storebror :P

Har vært konstant varm siden positiv test :p jeg har nesten aldri varme hender og skikkelig frøsen egentlig! Men nå!! Fy fader er glad det begynner å bli kaldere i været, orker ikke flere varme soldager :p var akkurat lik med storebror :p
Jeg har alltid hatt iskalde føtter og har måttet sneket meg under dyna til mannen for å varme de.. Nå er de glovarme og ligger utenfor dyna mi hele tiden :p Og jeg orker i hvert fall ikke tanken på å ligge inntil vedovnen av en mann jeg har :laughing002

Back
Topp