Va sjå jordmor i dag =D

Lillenurkmars2015

Betatt av forumet
Fikk hørra hjerta t min lille bebis i dag <3 Me fant an ikke sist så va kjempe kjekt og hørra at d faktisk e någe der!!! =D kjempe kjekke time og skikkelig kjekke jordmødre =D 
Fikk litt bøker og blader til både meg og pappa, så va kjempe kjekt d =D 

Så jilt:D kjekt å hørra hjerta så slår:)

Så kjekt!
Va d nere på sandnes me boots apotek du va?
Sjå Sonja? =)

Så koslig :) eg va i går, og det va så kjekt! Var ei jordmor og en student der. Måtte flire litt av studenten som aldri hadde prøvd å måle SF-mål og hjertelyden på noen så tidlig som i uke 15+5, så hu leita jo veldig mye høyere oppe enn hu trengte :P jormor selv fant lyden rimelig kjapt :)

Så bra! En kjempegod opplevelse å få høre hjertelyden - det blir mer virkelig da ja!

va sjå sonja ja =) åsså va d og ein lærling eller vertfall ei veldi ferske ei. Så sonja sjekka at hu gjor rett å sånt.
Men d va så løye når lærlingen sko finna hjertelyden så fant u an ikke, så sko sonja prøva åsså fant hu an me ein gong! sånt hu bare tog og flutta an en gong også va an der=D 
va så hjerligt å hørra hjerta =) glede meg sånt t utralyden nå =)

me va hjå JM i går, Trine, verdens beste jordmor, kjennar hu frå før og hu tok i mot min elste gut, ei heilt fantastisk dame
 Fekk høyra hjarte slaga og snakka om tidligare fødsla( ei så FAKTISK vil høyra på) å sist gong eg føda, så va ho på feri, men hu huska ennå kva ho så tok i mot minste mann heitar, å meinar ho burde vort meir oppmerksam sidan eg he født fort før.
 Fantastisk å høyra når hu snakkar

Kjekt me goe JM så hørre itte =)
Ja hu Sonja e kjempe koselige, hørre itte, snille og rolige.
Veldig betryggande å snakka me henne ift lege og legevakt =)Fekk skikkelig svar på ALT eg hadde lurt på i alle di ukene. Alt om blødningane, smertene, ubehage osv osv.

Nere i sandnes, rett me helsestasjonen.
(om du ikje vett kor d e, så e d den nye delen av vågen 33. rett ved Boots apotek)

Back
Topp