Va på UL i dag...

Smukka

Glad i forumet
å det gikk kjempebra.. alt såg bra ut!! Ny termin 4 desember!! hihi.. HAN[;)] vinka til oss, ærta oss og gjemte seg.. så de bildan vi fikk blei ganske uklåre!!! Så det skal æ ta han før når han kommer ut hihi neida...[:D]

Vi e stolte nu ja!!!!

Men nu gjenstår en utvida UL i måra.. hihi her går det på løpebånd.. skal lur de t å se om de ser en liten tissefant de åsså.... [8D] ååå det e så spennanes!!! tenk vi skal få en liten gutt... [:D][:D]

Så bra at alt var bra. [:)] Gratulerer med en liten prins i magen. [;)][:D]
Gleder meg bare mer og mer til vi skal på ul jeg nå. [:D] 6 dager er lenge å vente. Hehe. [:D]

TakkTakk[:D] Ja det e utruli fasinerende!!! iallefall når en får se alle bevegelsa.. hihi men ansiktet lå vendt mot ryggen, så vi fikk itje se han i profil da, men det får vi vente med til han kommer ut[:D] han lille Mathias..(hvis det passa da)

Du har GOO grunn til å gled dæ ja!!!!! finn nåkka å heng fingran i, så skal du se at det går kanonfort[;)] klem

kor koseli.trur vi å får gutt. æ skal på ul i mårra.glede mæ sånn at æ blir sikkert ikkje å få sove i natt.vi lure sånn på om vi vil vite kjønnet eller ikkje vite kjønnet..d blir spennende å se uansett.håpe æ får det på film siden samboern min ikke kan være med
ORIGINAL: Smukka

å det gikk kjempebra.. alt såg bra ut!! Ny termin 4 desember!! hihi.. HAN[;)] vinka til oss, ærta oss og gjemte seg.. så de bildan vi fikk blei ganske uklåre!!! Så det skal æ ta han før når han kommer ut hihi neida...[:D]

Vi e stolte nu ja!!!!

Men nu gjenstår en utvida UL i måra.. hihi her går det på løpebånd.. skal lur de t å se om de ser en liten tissefant de åsså.... [8D] ååå det e så spennanes!!! tenk vi skal få en liten gutt... [:D][:D]

åå ja det hadd jo vært det aller fineste da!! da hanne den vordene far blir fornøyd!!

Nei skal være helt æslig å si at vi sleit litt me å f såve i natt ja.. min kjære våkna i 04.tia i natt og fikk itje såve mer, så nå har han  inntatt sofaen.. hihi.. jeg er så i 100 at jeg har problemer me å sitte i ro her.. hehe Men lykke til i måra du da!! så må vi få hør kordan det går!! klem

Back
Topp