va i bryllup i går!

Angel with baby

Elsker forumet
Og da va så kjekt! Trur om eg noken gong klare å overtale sambo så e bryllupet i går ein god mal!
Ei eg synger i kor med var visevert/toastmaster og gjorde ein kjempe jobb. Brudeparet va nydelige! Og talane va både rørande og humørfylte!
Eg og ei felles venninne av bruda satt og prata lenge, og fant ut litt ut på kvelden/natto at me hadde lyst å synge! Så me gjekk bort til karane so hadde underholdningo og spurde om me kunne få synge ein sang. Og da va heilt greit, da endte med at me kuppa underholdningo! Me song og song! På eine songen (the rose) song me 2 stemt og folk kom bort og ga oss klem og takka oss for den fine opplevelsen!!
Virka so alle storkoste seg heile kvelden! Digg kveld!

åh!!
det høres ut som en kjempefin kveld!!!

hørtes topp ut ja! så heldig du er som er så flink å synge!! jeg elsker bryllup! :) gleder meg til det blir min tur jeg også! når den tid kommer da..

eg føle meg drit flink når eg har 2 i promille! Men e for sjenert ellers, klare ikkje heilt å sleppe meg laus, føle meg mest komfortabel i kor, då kan eg surfa litt på dei andre.. Men litt innforbi, ska ikkje alltid så mykje til, då er eg på plass veit du :D
ORIGINAL: MaMilis

hørtes topp ut ja! så heldig du er som er så flink å synge!! jeg elsker bryllup! :) gleder meg til det blir min tur jeg også! når den tid kommer da..

Back
Topp