Vørterøl

gutt11og?

Elsker forumet
Ja, da har jeg drukket min første vørterøl (å det til frokost av alle ting;)), i håp om å få opp melkeproduksjonen. Var også å henta den nesesprayen som hjelper på utdrivingsrefleksen...

Men uansett.. Noen som veit hvor mange vørterøl en bør drikke om dagen?? Håper virkelig det er bare en flaske, for dette var virkelig helt forferdeligemoticon

håper du får opp melkeproduksjonen daemoticon

hehe...det vet jeg ikke...men vanlig alkoholfritt øl hjelper på akkurat samme måten...men da føler man seg kanskje litt alkis... om  man skal drikke det hver dag... hehe...men fint kunne variere hvertfall... lykke til!håper det funker :)

februarspyffen skrev:
hehe...det vet jeg ikke...men vanlig alkoholfritt øl hjelper på akkurat samme måten...men da føler man seg kanskje litt alkis... om  man skal drikke det hver dag... hehe...men fint kunne variere hvertfall... lykke til!håper det funker :)

Gjør det?? Da skal jeg virkelig heller prøve det.. For vørterøl var IKKE noe for meg :p

Om jeg ikke tar helt feil er det B-vitaminene i øl som sies skal være med på å kunne øke produksjonen, samme som det er mye av i havre!

Her spises det en porsjon havregrøt til frokost, og en vørterøl ettermiddag/kveld. Vanskelig å vite hvor stor forskjell det utgjør, men innbiller meg at det kan hjelpe på..

Back
Topp