Væskeansamling i hals på ultralyd, noen med erfaring?

Qwertyu

Glad i forumet
Himmelbarn
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hei!
Jeg var akkurat på privat ultralyd uke 15+1, alt så bra ut bortsett fra at hun så noe væske på siden av halsen på lille… er henvist til time hos sykehuset men jeg kommer jo til å Google meg i hel frem til da! Noen som har erfaring med det fra tidligere?
Hun kunne ikke si så mye, det kunne forsvinne men hun visste ikke hva det kunne være..

Hei, har du fått time på sykehuset? Jeg har ingen erfaring med det men vil bare sende en klem :Heartred

Hei!
Har ikke sett at du har svart, beklager!

Ja, har vært hos fostermedisin og tatt Nipt test - alt tyder på trisomi 21. Både Nipt og ultralyd egentlig så nå venter vi svar på fostervannsprøve bare for å bekrefte :(
:sorry: Det er forferdelig og trist. Jeg hadde en gutt med trisomi 21 men det visste vi ikke før 2uker etter OUL (uke 22 bestemte vi å ha senabort pga alle avvik han hadde). Stor klem til deg :Heartred:Heartred:Heartred

:sorry: Det er forferdelig og trist. Jeg hadde en gutt med trisomi 21 men det visste vi ikke før 2uker etter OUL (uke 22 bestemte vi å ha senabort pga alle avvik han hadde). Stor klem til deg :Heartred:Heartred:Heartred
helt grusomt! :( vi er også «spent» på svaret på fostervannsprøven for å høre om det er noe tilleggssykdommer/avvik.

Vi har allerede mistet ei jente i uke 22 tidligere så dette er virkelig helt grusomt, vi er ganske knust!

Jeg har en datter med Downs. Vi fikk ikke vite noe før etter fødsel (til tross for 6-7 ultralyder i svangerskapet. ). Hun ble operert for hjertefeilen da hun var 3.5 måneder, og er nå helt hjertefrisk. Må være helt ufattelig vanskelig å måtte ta valget- jeg er glad vi slapp det. Og til tross for alle katastrofetanker- og følelser de første par døgnene, så er hun det aller beste som har hendt meg. Bare å ta kontakt om du vil ha noen å prate med- uansett hvilket valg du tar.

Back
Topp