Væske

dstrea

Forelsket i forumet
For de som nesten ikkje/ ikkje ammar lengre.
Kor mykje væske får bebisn iløpet av ein dag?

johannes får vann til hvert måltid. og om han er veeeldig aktiv eller gråter litt så får han... om han vil ha da vel og merke.. men tilbyr hvertfall =) men tror ikke de trenger så mye=)

ammer et par ganger daglig, så drikker han en del vann. kanskje 1dl pluss minus hver dag.

Her får han 280 ml mme til frokost + litt vann til måltidene..Muligens litt lite melk nå som han ikke får mme om natta lenger, men får ikke i han mer

Her får han 4 flasker for dagen, 2 med 165 ml mme og 2 med 135 ml. Også får han vann til måltidene, og ellers når han virker tørst. Men han liker ikke vann fra flaske eller tutekopp. Men får han fra glass eller kopp sluker han det!

ORIGINAL: mormarion

Her får han 4 flasker for dagen, 2 med 165 ml mme og 2 med 135 ml. Også får han vann til måltidene, og ellers når han virker tørst. Men han liker ikke vann fra flaske eller tutekopp. Men får han fra glass eller kopp sluker han det!

Hey, det har eg ikkje tenkt på. Han er jo så ivrig på kopp ellers..
Det ska eg prøve i morgon!! YES [:)][:)]
Takk for tips..

ORIGINAL: dstrea

ORIGINAL: mormarion

Hey, det har eg ikkje tenkt på. Han er jo så ivrig på kopp ellers..
Det ska eg prøve i morgon!! YES [:)][:)]
Takk for tips..

Bare hyggelig=) Når vi er ute på tur drikker han vann fra sportsflasker o.l. ENDELIG får vi i han vann!

Jeg ammer stort sett bare morgen og kveld, og tilbyr vann til måltidene uten at det er noen stor suksess foreløpig. Har også lurt på om hun får i seg nok væske iløpet av dagen, bleiene er ikke så våte som før, men hun er i storform så jeg går utfra at det går greit...[&:]

Her får han vann på en drikkekopp ved måltidene. Elelrs så får han jo pupp. Etter han har spist også.

Back
Topp