Væske kommer ut etter innsetting..

malla1987

Betatt av forumet
Jeg hadde egg innsetting i går, fikk satt inn 1 egg tross at det var mye væske i livmoren på ul.kontroll på onsdag. På fredagen da det var innsetting så de ikke lenger noen væske i livmoren.
Utover dagen etter innsetting kom det mye væske ut, 3-4 timer etter jeg hadde puttet inn cyclogest kapslene.
Det kom sånn guffe etter kapslene men også mye væske, klar væske. Det gikk igjennom buksa mi også..
Noen som vet hva dette kan være?

Føler selv det var noe væske i livmoren som tømte seg etter innsettingen. Hvis det er det eller eggledercysten som tømte seg så vil det vel være slik at egget også fulge med ut?

Dette ble veldig rotete...

Det var mest sannsynlig væsken de brukte for å skylle før innsett du merket, jeg hadde det slik jeg også. Pluss at det er den den væske/utflod pga progesteronen som jo kommer ut igjen, så tilsammen kan det jo virke som temmelig mye. Tror ikke du skal bekymre deg for at egget blir skylt ut, de hadde ikke tilbakeført embryoet hvis du hadde hatt for mye væske i livmoren.

Takk for at du beroliggjør meg:-) Du svarer på alle spørsmål, til og med de som virker teite og åpenlyse :-P Når en sitter i en slik situasjon tenker man mye og blir litt ulogisk til tider.

Back
Topp