Væske i nakkefold:(

Så bra det så bra ut , hvor langt er du på vei ? Har du tatt blodprøven? Duotest?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hun mente str på fosteret var ca 13 uker, men ville jeg skulle fortsette med samme termin som jeg fikk på første ultralyd, noe som betyr at jeg er 13 i dag. Noen dager fra eller til spilte ingen rolle sa hun, en skulle følge termin som en får på første ul. Blir spennende å se om de forandrer på det på ordinær ul. Ikke tatt noen blodprøver. Hun snakket ikke om det i det hele tatt.. Trodde det var standard, men tydeligvis ikke alltid. Blir spennende fremover.
 
Hei! VIlle bare dele gladnyheten min med dere!
DET ER INGENTING GALE MED BABYEN MIN!!!!:D
Eg var på Ultralyd på Universitets sykehuset i går. Overlegen ble egentli litt sint, for hun kunne ikke skjønne hvorfor eg var blitt henvist! Hun sa at det var mange som ble henvist av gynokologer som ikke var kvalifisert til å måle nakkefold. Det må ha vært en skygge eller noe gyn hadde sett/målt. Så eg slapp å ta noen prøver, for ut i fra UL så eksisterte det ikke noen utvidet nakkefold, nesebeinet var klart og tydelig, alt annet såg fint ut og den lille låg å vinket til oss. Så eg ble så lykkelig! Endelig kan eg også begynne å nyte svangerskapet og glede meg:)

Overlegen noterte navnet på han som hadde henvist meg, for hun hadde lagt merke til flere uriktige henvisninger fra akuratt denne klinikken og hadde egentli lenge tenkt å ta en telefon dit.
 
Fantastiskt!! :D Fast dåligt gjort av gynekologen att skrämma dig utan anledning!

Verkar som att det eg är en dålig idé att kolla nakkefolden. For även om det visar på utvidet är det väl bara 1/250 som har något fel. Så då går 249 st och oroar sig i onödan! Är man 35+ kan jag dock förstå om man vill kolla, då det är större risk.
 
Så godt å høre at alt sto bra til :)
 
En fantastisk beskjed å få :D
Håper de fillerister gynokologen, helt utrolig å si noe sånt også stemmer det ikke.
 
Å det var fantastiske nyheter! Masse lykke til videre og nå er det bare å kose seg og slappe av:). God klem til deg
 
Hei! VIlle bare dele gladnyheten min med dere!
DET ER INGENTING GALE MED BABYEN MIN!!!!:D
Eg var på Ultralyd på Universitets sykehuset i går. Overlegen ble egentli litt sint, for hun kunne ikke skjønne hvorfor eg var blitt henvist! Hun sa at det var mange som ble henvist av gynokologer som ikke var kvalifisert til å måle nakkefold. Det må ha vært en skygge eller noe gyn hadde sett/målt. Så eg slapp å ta noen prøver, for ut i fra UL så eksisterte det ikke noen utvidet nakkefold, nesebeinet var klart og tydelig, alt annet såg fint ut og den lille låg å vinket til oss. Så eg ble så lykkelig! Endelig kan eg også begynne å nyte svangerskapet og glede meg:)

Overlegen noterte navnet på han som hadde henvist meg, for hun hadde lagt merke til flere uriktige henvisninger fra akuratt denne klinikken og hadde egentli lenge tenkt å ta en telefon dit.
Kan man spørre hvilken klinikk dette er? Tenkte på om fler går til han og får samme beskjed... Greit å vite at han kanskje ikke veit helt hva han driver med. :)
 
Tusen takk:) Ett stort lettet "snart" 2 barnsmamma hjerte <3

Dette var Klinikk Hausken i Haugesund. Det er hovudsaklig en fertilitetsklinikk, men de er også de eneste (tror eg) i byen som tilbyr privat ul. Mener ikke å henge ut klinikken, men de trenger ikke å måle ting de ikke ble bedt om/ eller er kvalifiserte til.
 
Tusen takk:) Ett stort lettet "snart" 2 barnsmamma hjerte <3

Dette var Klinikk Hausken i Haugesund. Det er hovudsaklig en fertilitetsklinikk, men de er også de eneste (tror eg) i byen som tilbyr privat ul. Mener ikke å henge ut klinikken, men de trenger ikke å måle ting de ikke ble bedt om/ eller er kvalifiserte til.
Ikke sant... Er jo greit å bare si det som det er... De tilbyr jo et svindyrt produkt, så kvalitet, det må man nesten kunne forvente :)

Og gratulerer med frisk bebis ;)
 
Om det skulle være sånn at det ikke er noe galt med mitt foster når jeg kommer inn til riksen så kommer jeg bare til å bli glad. Kommer ikke til å klandre klinikken jeg er hos som har oppdaget fortykket nakkefold. Er glad han tar det på alvor og gjør noe med det.
Veldig glad på dine vegne at alt var bare bra :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Så bra at alt er fint!!! :-D
 
Back
Topp