Væske i buken? Noen som kan se her litt?

naaaate

Andre møte med forumet
Er det noen som vet hvordan det kan komme væske i buken når det ikke kan sees noe cyste eller arvev etter cyste i området det nede?

På forhond takk!

Finnes utallige grunner til at det kan komme væske i buken. Men legen er nok den flinkeste til å gi deg en god forklaring vil jeg tro.....

De fant en vannavsamling i buken min for 12- 14 år siden... Men tror ikke de fant noen cycste eller arrvev. Bare vann som var kapslet inn! Men som sagt var jeg bare 10-12 år når det skjedde, så jeg har egentlig ikke så veldig peiling! Husker bare hvor vondt det var jeg...

Dette er grunnen til jeg lurer på dette. Takk for svar:)

Mammaen min har nå gått med kraftige magesmerter i en uke, og kanskje lenger for alt jeg vet. Maste i alle fal en uke før jeg fikk tvunget henne til legevakta, og da derfor ble sendt rett på sykehuset for innleggelse. Hun tok hurtigsenking og den var så høy at den ikke viste på sjermen en gang, blodprosenten var heller ikke noe å skryte av..
Samme kvelden som hun ble innlagt fikk hun en gynekologisk undersøkelse der legen sa at hun hadde egglederbetennelse. Har lest en del om det og kan ikke finne en eneste grunn til at hun skal ha det. Pga av at hun verken er sexueltaktiv eller har klamydia. De fant også en del veske i buken.
Hun har nå fått antibiotika for betennelsen og får konstant morfin på grunn av extreme smerter.
Er bare så utrolig redd for henne og syns det er så irriterende at ting går så sent og får ikke vite noe med legene. Bare hører de syns det var rart me den vesken i buken osv.
Ej er veldig redd for at dette kan være kreft.
Er det noen som kan hjelpe meg ang dette? og har litt erfaring..
Håper på svar!

Back
Topp