Væske i brystene..

Jenny Øst

Blir kjent med forumet
Hei jenter
 
Kan noen av dere hjelpe med. Dette er ingen sykdom, men vet ikke helt hvor jeg skal spørre. Jeg er 15uker og 4 dager på vei, og har fått en gele/flytende aktig blank væske som kommer fra brystene når jeg klemmer. Det kommer ganske mye. Hva er dette?
 
Supert forum forresten, kjenner ingen andre gravide og synes det er godt å komme i kontakt med andre.
 
Jenny
 
 
Råmelka kanskje?! hør med jordmor for å være sikker...
 
Velkommen hit!! [:)]
 
Takk takk[:D]
 
skal gjøre det, alt tar bare litt tid for tiden.. hehe
 
Heia. Velkommen hit[;)][;)] Å gratulere med nurket i magen[;)] Opplevde det samme som deg, i min forrige graviditet, da jeg var 16 uker på vei, jm sa det var råmelk[:D][:D] Men ta kontakt med jm , så slipper du å engste deg. Lykke til videre.
 
Det er  nok råmelk[:D][:D][:D] Etterhvert vil du nok oppleve at du lekker denne vesken på nettene. 
 
Åsså skal man ikke klemme ut denne væsken da... Kan visst sette igang fødselen. Det er råmelk. helt sikkert!
 
ORIGINAL: vannmann 74

Det er  nok råmelk[:D][:D][:D] Etterhvert vil du nok oppleve at du lekker denne vesken på nettene. 
 
råmelka kommer ikke før morkaka slipper, altså etter fødselen. Men jeg hadde også sånn. Oppdaget faktisk at jeg var gravid pga blank væske som kom ut av brystene, og dette var i uke 4.
 
Back
Topp