Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt normalt. Fikk det selv for et par mnd siden.Jeg har de siste dagene merket at det har kommet en dråpe klar/gulaktig/seig væske fra puppene. Jeg er uke i uke 27. Noen andre som opplever samme?
Sniker. Det er sånn råmelk ser ut.Jeg har de siste dagene merket at det har kommet en dråpe klar/gulaktig/seig væske fra puppene. Jeg er uke i uke 27. Noen andre som opplever samme?
Nei, men var på ammeinformasjon/kurs i dag. Ble fortalt at man kan samle opp dråpene/råmelken som kommer før fødsel med en liten «sprøyte» og fryse ned for å ha med til sykehuset/fødsel, særlig for de som har svangerskapsdiabetes. Vet ikke hva den kalles, men de viste en slags «sprøyte» sammen med hjelpebryst.Tusen takk for svar! Det er alltid så godt å høre at ting er normalt! Er det noen som har samlet kolostrum før fødsel?
Ikke gjort med mine to første. Ville ikke stressa med det. Bruk heller energien på å lese deg opp på ammehjelpen.no om teknikker, løsninger på vansker osv. Dét har jeg hatt stor utbytte av!! Og spesielt at jeg gjorde det før babyen kom, så jeg kunne prøve mye selv uten å føle meg så usikker.Tusen takk for svar! Det er alltid så godt å høre at ting er normalt! Er det noen som har samlet kolostrum før fødsel?