vært utro noen gang...

stine21

Glad i forumet
bare lurer[:D] har selv vært utro en gang, i tidligere forhold da.. kommer aldri til å være det igjen !!!!!

Tja, definisjon utro er vel kanskje at du gjør noe du ikke ville gjort foran din partner?

Jeg har vært utro i tidligere forhold jeg...skammer meg fælt. Hvis jeg kliner med en anenn type så er det utroskap for meg.Vet for mange så er utroskap når man har sex med en annen.

Nei,aldri.
Og kommer aldri til å være det heller,for når det gjelder sånt har jeg viljestyrke og dømmekraft,heldigvis.Det vet jeg,for jeg har hatt muligheten og vært litt fristet noen ganger...

Men som sagt,nei aldri[:)]

ORIGINAL: !lykkepillen©

Definer utro...[8|]

tenkte sex jeg nå da.. men sikker mange forskjellige meniger om hva som er utroskap..

Nei aldri. [;)]

ja, jeg har vært det.. mot eksen min... men ALDRI mot sambo........ det hadde jeg aldri klart!! han betyr for mye for meg til at jeg hadde klart å gjøre det mot han... [:)]

Har aldri hatt behov for og vær utro[:)][:)]

aldri vært utro, å kommer aldri til å være det heller..

hatt muligheten men aldri tatt den...for meg er kyssing utroskap å....

x til samboeren var utro utallige ganger mot han så vet han aldri kommer til å være det heller....

Aldri vært utro og det finnes ikke noe værre en damer som legger seg etter gifte menn og menn som legger seg etter gifte damer...blir kvalm av sånt[:'(] Det holder jeg meg for god til og skulle gubben være utro så er det bare og pakke snipp esken sin og dra, og det samme gjelder meg så vi vet godt hvor landet ligger begge to!

ja har det..i tidligere forhold..ikke akkurat noe jeg er stolt av nei...

bare så det er sagt så ser også jeg på kyssing som utroskap bare syns det ble lettere å bare ta med sex, for det er i allefall alle enig om at er utroskap[:)]

nope aldri! trur ikje i kjem t å være d nåkken gang heller![:D]

Nei det har jeg ikke.

Aldri

nope det har jeg aldri, kommer heller aldri til å gjøre noe sånt heller, vet bedre enn som så.

Nei, aldri.....

Aldri mot min kjære!
Tidligere da man var ung og gal og forholdet ikke var SÅ nøye, derimot...[;)]

Er blitt kysset på munnen uten om å returnere det en gang etter jeg ble sammen med gubben,
så vil ikke si jeg gjorde no' galt...

Back
Topp