Vært ute i helga?

2gang

Glad i forumet
For en deilig helg. Jeg satt ute på lekeplassen i hele går, men merka at jeg ikketålte varmen like godt som jeg pleier (kan jo også komme av lavt blodtrykk).
Noen som har kost seg i helga?
Og så har jeg begynt å ta ned babytøy fra loftet!!!!!
Kan ikek huske at gutten min var så liten[:D]
Han syntes det var veldig rart å se klærne!

Ja, det har vært en nydelig helg!
Har grillet hele 3 ganger[:D]
Hadde venner på besøk på lørdagen og vi satt faktisk ute i hagen til kl 22, da ble det kaldt og vi gikk inn. Sommeren kom så brått[:D]

Bikkja var med på grillingen, hadde bunnet han fast i verandaen. Da han oppdaget en katt var han i vill gallopp etter den, bandet røyk og jeg løp etter i full fart.. (glemte magen et øyeblikk..) haha, det så sikkert smart ut.

ORIGINAL: 2gang

For en deilig helg. Jeg satt ute på lekeplassen i hele går, men merka at jeg ikketålte varmen like godt som jeg pleier (kan jo også komme av lavt blodtrykk).
Noen som har kost seg i helga?
Og så har jeg begynt å ta ned babytøy fra loftet!!!!!
Kan ikek huske at gutten min var så liten[:D]
Han syntes det var veldig rart å se klærne!

Jepp vært utes å kosa oss masse. Så herlig.. Har begynnt å se på det minst babytøyet og sier som deg.. Har jenta mi vært så liten[8|][8|]?? Kan ikke huske det.. Så herlig å se på det lille tøyet... [;)][;)]

Ja! Vi var med foreldrene mine på hytta, og det var helt herlig!!! Var ute i båt og gikk i land på en holme og sola oss, og som toppen av idyllen kom det to niser og lekte i vannet rett ved oss! Det var utrolig fint!!!! [:)]

Åh, det hørtes fint ut! Gleder meg til vi kommer oss ut på fjorden. Men det blir nok en stund til!
Litt kjedelig å være på jobb i dag. Har sittet i møte siden kl 9, og skal sitte frem til jeg drar hjem. Men må jo innom her nå i lunsjen[;)]
Merker at jeg ikke klarer å konsentrere meg så bra om dagen, fort sliten. Kommer sikkert av veldig lavt blodtrykk!
Men klager ikke, er jo på jobb.

Monicus
 Ja, det har vært en nydelig helg!
Har grillet hele 3 ganger
Hadde venner på besøk på lørdagen og vi satt faktisk ute i hagen til kl 22, da ble det kaldt og vi gikk inn. Sommeren kom så brått

Bikkja var med på grillingen, hadde bunnet han fast i verandaen. Da han oppdaget en katt var han i vill gallopp etter den, bandet røyk og jeg løp etter i full fart.. (glemte magen et øyeblikk..) haha, det så sikkert smart ut.

sorry at ej ler , men ej synst ej såg føre mej den episoda me honden din hehehehe :)

Hatt ei fin helg , men e ikkje like begeistra før varmen no so ej brokte å vær hehe :) men d e kjekt at sommaren he komt :)
He egentli slappa av hejle helga! hatt litt besøk oxo :) kjekt :)

Back
Topp