Vært til legen....

Baby Dust

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Ny lege dette, aldri hilst på henne....

Hun var så lite med på hva jeg sa, og bare ja du er så lite på vei så det er ikke noe å gjøre, så det går som det går.... va ikke nå snakk om tidlig UL pga blødningene eller for at jeg mistet før..... Hun skulle søke meg inn på UL i uke 18!! Enda det er hjærtefeil i familien.....

Og når jeg sa at jeg holder på å besvime hele tiden osv, og fikk hodepine og kvalme av det så hun bare " jaja, men sånn har mange det de første ukene" Ikke snakk om å sykmelde heller....

:(

Vurdere å ringe føden som er 2 timer unna her med båte jeg.... men er så redd for å møte en kvass dame der også....

Det var akkurat dette jeg møtte også! Kjære vene for noen tullinger. Jeg ringte derfor privat og fikk time to dager etter!!! Selv om det koster meg 850 kr, venter jeg ikke til uke 18 denne gangen med å sjekke! Første gang hadde jeg ingen andre plager enn vanlig svangerskaps vondter, da ventet jeg til uke 18. Men denne gangen blør jeg, da er det ingen tvil om hva jeg skal gjøre altså!! Jeg ville tatt kontakt med en privat klinikk eller føden gitt!

Huffsann.. Sånn skal man ikke bli møtt av legen når man er gravid og bekymret :blob8

Om du har noen andre plasser å henvende deg så gjør det.. Du trenger å få noe svar :rolleyes:

er så vanskelig, bor på en liten øy med lege en gang i uka, og det er et støkke til nærmeste by.. men ringe føden nå, de skulle ringe opp igjen etter kontakt med lege.... Skjønner jo at det er tidlig ettersom jeg er bare 6 uker på vei, men vil jo vite om jeg er gravid eller om jeg har mistet....

Uff for en dårlig behandlig av legen din.. Sånn skal det ikke være :( God klem til deg :)

Ringte føden, men de sa jeg kunne ringe til legen min om to uker for å få henvisning til gu om to uker....... bah..

Huff, det er ikke greit! Men når man er så følsom og hormonell får man seg ikke til å kreve og bli krass heller. Huff, det er så fælt og ikke vite!!!

Ringte føden, men de sa jeg kunne ringe til legen min om to uker for å få henvisning til gu om to uker....... bah..

er det sant? Kan du ikke dra inn til byen på ett eller annet legekontor å få tatt noen blodprøver i det minste? Det vil jo gi svar like mye som en Ul egentlig?

Back
Topp