• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Vært til legen

HøstVinterMamma

Forumet er livet
VIP
Og heldigvis var hun veldig forståelsesfull i forhold til min bekymring etter SAèn i februar.

Jeg trengte ikke å spørre om tidlig UL engang, det sa hun at hun skulle sende henvisning til, uten at jeg nevnte et ord om UL [:)][:)] Hurra!!! [:)][:)] Godt å slippe å spørre/mase om det...

Ellers ble det tatt blodprøve, hcg og av stoffskifte. Har lavt stoffskifte så jeg skulle på kontroll for det hver 4 uke. Var godt å få prata med legen om bekymringene, føler det litt lettere nå [:)]

ULèn skulle jeg få om ca 3-4 uker [:)]

Så bra at du fikk tidlig ul[:)] Og at du fikk snakket ut om bekymringene dine!! Lykke til på ul[;)]

Tusen takk [:)][:)] Kjempegodt med en forståelsesfull lege ja [:)]

Godt å høre [:)]

Ja, føles litt bedre bare av å bli forstått av legen [:)]
Blir spennende å høre hva dagens hcg-prøve lå på, til uka [:)] 

Så flott, søta!![:D] Supert at det ordnet seg...da er det jo en bekymring mindre![:D]
Masse lykke til på UL!!

Så bra du er mindre bekymret og at du har en god lege å forholde deg til.
Blir spennende med UL da :)

RonjaR: Tusen takk [:)][:)] Betyr utrolig mye å ha en lege som gir forståelse ja [:)]

Lollos: Tusen takk [:)][:)] Kjempegodt å få forståelse [:)] Gleder meg veldig til ULèn ja [:)] Aldri vært på tidlig UL, så det blir en ny opplevelse [:)]

Etter SAèn har jeg blitt bekymra [&o] Redd hver gang jeg er på do [&:] Sånn tenkte jeg ALDRI tidligere når jeg var gravid. Men, nå som det har skjedd meg også, så er tankene og bekymringene absolutt til stede [&o]

Men, jeg har i grunnen en bedre følelse nå enn for noen dager siden [:)]

Så utrolig bra :)
Da vet du at du får god oppfølging nå, og det er en lettelse :)

Ja, det er kjempegodt å vite at jeg får oppfølging [:)] 

Back
Topp