Vært til legen igjen

*Minibønna*

Forumet er livet
Alt såg forsatt bra ut, men i dag ble jeg satt tilbake tre dager[&:] så jeg er ikke spesielt klok, oppi hodet mitt har det jo da sluttet å utvikle seg osv, men den terminen jeg fikk i dag er mer rett enn den jeg fikk sist

Legen var i hvertfall fornøyd med målingene, hjerte slo sterkt sa hun, fant ikke ut hvor de små blødningene kom fra, men ingen sex på 2 uker[8D] som om det blir noe problem liksom, ikke akkurat det som frister!

Ny UL 25 mars!

Kryss fingrene da jenter

*Fingers crossed*

Disse små vokser i rykk og napp så tidlig vet du[;)] Sikkert derfor du blir satt litt frem og tilbake og hit og dit med terminen[:)] Good luck!!

Krysser virkelig fingrene for deg!! Håper alt er som det skal og at neste UL viser riktig utvikling[:)]

Jeg ble også satt tilbake når jeg var på ultralyd nettop, 4 dager. Dette til tross for at jeg var på ultralyd 2 uker tidligere, og da var embryoet "riktig" størrelse. Enten var det fordi ultralyd apparatet var veldig dårlig, eller at ungen lå litt annerledes, eller rett og slett at de vokser litt i rykk og napp som andre også sier.

Men jeg begynte også å tenke på om utviklingen hadde stoppet opp, men så lenge hjertet slår får vi satse på at det ikke er det som er tilfelle[:)]

Back
Topp