Olive76
Forumet er livet
Var litt spent, for det har kommet nye jordmødre. Men så var det allikevel et kjent ansikt. Hun jeg var til hadde nemlig mange vakter på føden da jeg var innlagt med svangerskapsforgifting rundt juletider i 2008. Hun klarte også å kjenne meg igjen og ta igjen hvem jeg var.
Babyen (bare 1 altså!) ligger med hodet ned og allt så bra ut.
Fikk en god snakk om fødsel og ble enig om en bra strategi ettersom jeg har født litt fort før. Strategien er at jeg nok bør ha ambulanse hvis vannet går, for da kan det bli lite tid. Synes det var veldig godt å ha den prat og ha en konkret plan i samråd med en som har forstand på fødsler.
Så er veldig glad for at jeg fikk meg en jordmortime og ikke bare tok alle kontroller hos legen.
Babyen (bare 1 altså!) ligger med hodet ned og allt så bra ut.
Fikk en god snakk om fødsel og ble enig om en bra strategi ettersom jeg har født litt fort før. Strategien er at jeg nok bør ha ambulanse hvis vannet går, for da kan det bli lite tid. Synes det var veldig godt å ha den prat og ha en konkret plan i samråd med en som har forstand på fødsler.
Så er veldig glad for at jeg fikk meg en jordmortime og ikke bare tok alle kontroller hos legen.