Vært stille fra meg....

Nutte87

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Hei! Jeg har vært borte fra forumet en stund som dere kanskje har merket. Jeg var på sykehuset i går pga MA. Jeg startet å blø litt igjen etter tidlig UL 16 april. Var til ny sjekk og da var det bra. Men jeg har vært så nervøs. Så i helgen hadde jeg en ekkel følelse og fikk ny UL på mandag og da var det ikke liv. Kroppen ryddet ikke opp selv, så jeg var på sykehuset i går og gjennomførte en medisinsk abort. Dette er første gang jeg har opplevd og syns det er veldig tungt...

Jeg ønsker dere andre masse lykke til og håper resten av spirene her inne holder seg i magen til desember [emoji173] klem fra meg!
 
Åå, Nutte, vi har tenkt masse på deg og håpet at alt sto bra til! :Heartred Men dette var utrolig trist lesning altså! :( Kommer til å savne deg her inne, men du må ta vare på deg selv fremover nå. Varme klemmer til deg!
 
Last edited:
Hei! Jeg har vært borte fra forumet en stund som dere kanskje har merket. Jeg var på sykehuset i går pga MA. Jeg startet å blø litt igjen etter tidlig UL 16 april. Var til ny sjekk og da var det bra. Men jeg har vært så nervøs. Så i helgen hadde jeg en ekkel følelse og fikk ny UL på mandag og da var det ikke liv. Kroppen ryddet ikke opp selv, så jeg var på sykehuset i går og gjennomførte en medisinsk abort. Dette er første gang jeg har opplevd og syns det er veldig tungt...

Jeg ønsker dere andre masse lykke til og håper resten av spirene her inne holder seg i magen til desember [emoji173] klem fra meg!

Har tenkt på deg og håpet at alt sto bra til. Men så trist å høre :(:Heartred:Heartred Ønsker deg lykke til videre og sender en stor klem!!:Heartred
 
Har tenkt masse på deg, og håpet i det lengste at alt var bra. Veldig trist å lese! :( Ta vare på deg selv fremover, og masse lykke til videre.
Mange klemmer:Heartbigred
 
Det var ikke gode nyheter [emoji174] så forferdelig trist [emoji20] sender en god klem [emoji173]️
 
Føler sånn med deg, det er så vondt :( ! Kjempe trist! Ønsker deg masse lykke til videre, å håper spiren sitter fort igjen [emoji173]️
 
Veldig trist å lese :( ønsker deg masse lykke til videre[emoji173] varm klem [emoji173]
 
Åh, så leit å høre!! Føler virkelig med deg:Heartred:Heartred masse lykke til videre og ta vare på deg selv!
 
Back
Topp