Vært rolig her inne en god stund nå...

**AM**

Elsker forumet
Tror jeg for forsøke å skape litt liv....

Hvordan er sexlivet  for tiden? Akkurat vært på kurs der vi har snakket om dette. Noen får økt sexlyst, hos andre dabber det av.....Alt er vel normalt

Her er det ikke akkurat førsteprioritet for tiden, men prøver så godt jeg kan...hehe

hehe, her er sexlivet bra. kanskje litt sjeldnere,men minst like godt

Her er det ganske labert for tida.. Men reknar med det tar seg opp igjen snart:-)

Her håper jeg bare å kjapt bli kvitt en soppinfeksjon som jeg har slitt med leeeenge nå :-( Så vil nok aktiviteten i sengehalmen ta seg betraktelig opp. :-)

Her har jeg fått økt lyst.... Gått fra 1-2 ganger i måneden til 1-3 ganger i uka. :)

her er det ikke no sex for å si det slik de siste ukene, sykdom og soppinfeksjon som er skylden, men håper det går over snart:) 

Jeg skulle til å si her at det har vel dabba av fra å være ca hver dag til 1-3ganger i uka, men er kanskje ikke så ille da:P
Grunnen er vel kvalme og trøtt. Vi bor jo ikke sammen akkurat nå (venter på leilighet, så bor med mamma-.-) så når kvelden kommer å jenta sover, så frister det mere å sløve på datan :P

Hvilket sexliv??? :P

Nullenusken skrev:
Hvilket sexliv??? :P

Det lurer jeg også på!! Hehe. Har hatt oss 1 eneste gang siden jeg ble gravid. Stakkars mannen - heldigvis er han forståelsesfull. Jeg er så utslitt at det er det siste jeg tenker på, slik har det vært helt fra starten. Men vet at det tar seg opp etterhvert, heldigvis :)

vi hadde ingenting de første 3 mnd, siden jeg har hatt et par SA. men etter jul skulle vi prøve igjen, har ikke blitt så mye siden mannen er litt redd for at noe skal skje. Men hvis jeg tar initiativ så blir d noe av.. han er ikke vanskelig å "forføre"!! Hi hi hi

Her har det ikke skjedd noe siden unnfangelsen...:p jeg har aldri hatt særlig stor lyst, og merker vel ikke akkurat at en har blitt større heller. Dessuten liker jeg ikke ta initiativ, og når han heller ikke gjør noe, så blir det ingenting...;)

Huff, her har det ikkje vore mykje sex..
Men eg har heldigvis ein mann som også møsta lysten

Han prøvde seg ein dag, men da var eg absolutt ikkje i form. Trur kanskje han blei litt letta?:P

Men me er veldig flinke til å gje oppmerksomhet å kosa ellers, så føler ikkje eg ha møsta kjæresten min sjølv om sexen er litt vekk gjømt for øyeblikket.. Veit at det blir bedre! :)

Det er heller labert, stakkars mann. Men han klager ikke. Har vært så utrolig trøtt og lagt meg tidligere enn han nesten hver kveld, så da sover jeg som en stein når han legger seg. Går jo an å gjøre det på andre tider av døgnet også, men men ei aktiv jente på snart 2 og full jobb så blir det ikke så mye tid igjen...

Her var sexlivet ganske ikke eksisterende det første trimesteret... Var så trøtt og lei og utafor, bare orka ikke! Men de siste par ukene har det tatt seg opp! Føler meg litt mer som mitt gamle jeg, enderlig!

Her er sex lysten på topp! Kunne lett hatt sex hver dag, men så har ikke mannen like lyst som meg da.. Så da blir det ca 3 ganger i uka :-) slik har jeg hatt det siden jeg ble gravid, og jeg syns det er helt fantastisk! Aldri hatt så god lyst før :-P

Her er aktivitene som før...:)

Må ha det bare må ha det, minst engang om dagen...:)

Back
Topp