vært prøver i 1 år og 9 mnd

Mkh

Blir kjent med forumet

Og endelig har vi fått hjelp fra gynekologen! Jeg har fått påvist pcos, og har nettopp fått repespt på pergotime, endelig! :) Begynte på provera for noen dager siden så ikm kan komme, og vi endelig kan komme skikkelig i gang! Er sååå spent at jeg holder nesten ikke ut!! :) :) Er det noen som har erfaring med pergotime som dere gjerne vil dele med meg?

 
så bra at dere har funnet ut noe...:)

jeg har gått på pergotime uten å lykkes da, dobbel kur i 6mnd...
fikk noen bivirkninger som litt humørsvingninger og litt tørr der nede..så ikke så veldig geit for min del..

håper det går bra uten bivirkning fra deg og måtte det lykkes for dere :) lykke til :)
 
Så bra at dere får hjelp :) Jeg har pcos jeg også, og har gått på pergo i 4 mnd nå, fått el, men dessverre har det ikke klaffet for oss ennå :/ Jeg hadde ingen bivirkninger av de, bortsett fra ene mnd, da hadde jeg en del mensenkramper i magen :)
 

Er spent på om det vil virke for oss! :) 

Fikk litt dårlig info av gynekolog ang perotime, men har lest meg litt frem da... ;) 

Jeg skal ha enkel kur til å begynne med, og hun har ikke nevnt noe om at dosen skal økes etterhvert, men jeg skal visst inn å ta ultralyd i dag 12 etter ikm for å skjekke hvordan jeg tar det til meg eller noe i den duren, hehe.. :) 

 
Dumt at du ikke fikk nok info om pergo, men det står jo mye på nett, så klarer vel å finne frem til det man vil :)
Ja, vanlig at man drar inn på ul på dag 12 for å sjekke hvordan man ligger an, altså om hun ser at du snart har el og om pergo har funket som det skal, deriblandt ser de jo om de må øke dosen :)
 

Ja heldigvis finner man det man vil på nettet! :) 

Nå venter jeg ikm om få dager, så da er det bare til å telle ned dagene! :) :) *krysser fingrene* :)

 
Tusen takk! :) 
 
Back
Topp