Vært på ultralyd

Vimsehue

Andre møte med forumet
Vært på ultralyd å så en frisk liten en som sprella å koste seg:love017
Er 14 uker idag :love017
Ho trodde det var en liten jente men ville ikke love noe

Vedlegg

• Snapchat-269762194_1.jpg
    Snapchat-269762194_1.jpg
    33,3 KB · Visninger: 77
Hurra for frisk spire :)!!

Så herlig ❤

Tenk at alle disse små figurene vi viser hverandre bilder av, skal bli til virkelige babyer ❤️ små mennesker som skal bli til noe om 20 år. ❤️

Tenk at alle disse små figurene vi viser hverandre bilder av, skal bli til virkelige babyer ❤️ små mennesker som skal bli til noe om 20 år. ❤️

Shhhh..... Jeg har ei som blir 12 - hun blir jo konfirmert og starter vgs (og blir kanskje ferdig og..) før denne ungen begynner på skolen til og med. :P

Shhhh..... Jeg har ei som blir 12 - hun blir jo konfirmert og starter vgs (og blir kanskje ferdig og..) før denne ungen begynner på skolen til og med. :p

Haha, signerer den. Har konfirmant i år :dead:

Åh, så gøy at bare flere og flere her inne har bilder å vise frem. Gleder meg bare enda mer til egen ultralyd da :love2

Sniker fra april 2017 her. Nyt tida! For den går jammen fort ;) her er eldste konfirmant i år :o

Gratulerer så mye med ei lita frøken I magen:dummy1::love7:Heartpink

Shhhh..... Jeg har ei som blir 12 - hun blir jo konfirmert og starter vgs (og blir kanskje ferdig og..) før denne ungen begynner på skolen til og med. :p

Gratulerer! Det er ingenting å tenke på. Vil bare si at jeg har søsken som er 15 år yngre enn meg og det har bare vært koselig! :Heartpink Jeg var konfirmert før de ble født... :bag:

Gratulerer! Det er ingenting å tenke på. Vil bare si at jeg har søsken som er 15 år yngre enn meg og det har bare vært koselig! :Heartpink Jeg var konfirmert før de ble født... :bag:

Takk!
Det er 17,5 år mellom meg og min yngste søster. 17 år mellom meg og datteren min.. :P hehe. Jeg ble mor, før min siste søster kom til, altså!
Jeg mente bare at ungene blir så sjukt fort store, og plutselig er de snart voksne O.o

Back
Topp