Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenk at alle disse små figurene vi viser hverandre bilder av, skal bli til virkelige babyersmå mennesker som skal bli til noe om 20 år.
![]()
Shhhh..... Jeg har ei som blir 12 - hun blir jo konfirmert og starter vgs (og blir kanskje ferdig og..) før denne ungen begynner på skolen til og med.![]()

Sniker fra april 2017 her. Nyt tida! For den går jammen fortTenk at alle disse små figurene vi viser hverandre bilder av, skal bli til virkelige babyersmå mennesker som skal bli til noe om 20 år.
![]()

Ja, jeg vet.Sniker fra april 2017 her. Nyt tida! For den går jammen forther er eldste konfirmant i år
![]()
Shhhh..... Jeg har ei som blir 12 - hun blir jo konfirmert og starter vgs (og blir kanskje ferdig og..) før denne ungen begynner på skolen til og med.![]()
Jeg var konfirmert før de ble født... 
Gratulerer! Det er ingenting å tenke på. Vil bare si at jeg har søsken som er 15 år yngre enn meg og det har bare vært koselig!Jeg var konfirmert før de ble født...
![]()
Jeg har også konfirmant i år! Hele fem dager før terminHaha, signerer den. Har konfirmant i år![]()