Vært på ultralyd :)

Venter nr 4

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Alt er bare bra :) å 13 uker på vei :) ❤❤
Fikk å vite kjønn :)
Så her stemmer kinesiske fødekarte, test fra statene og Ring testen ❤

Etter å ha fått 3 gutter kommer endelig ei prinsesse ❤
 

Vedlegg

  • Snapchat-618716406.jpg
    Snapchat-618716406.jpg
    19,7 KB · Visninger: 81
Gratulerer med en liten prinsesse på vei :Heartpink Så godt at alt står bra til, fint bilde av lille :love017
 
Vi følger hverandre helt. Jeg får også jente nå etter tre gutter:)
 
Gratulerer så mye! Jeg var også på ul idag, 12+3,fikk ikke vite noe kjønn. Jeg har også 3 gutter fra før, føler dere her inne har brukt opp å få jente på nummer fire nå, så da venter det sikkert nok en gutt for min del :hilarious::hilarious:
 
Gratulerer så mye! Jeg var også på ul idag, 12+3,fikk ikke vite noe kjønn. Jeg har også 3 gutter fra før, føler dere her inne har brukt opp å få jente på nummer fire nå, så da venter det sikkert nok en gutt for min del :hilarious::hilarious:
Jeg var veldig innstilt på gutt nr 4.
 
Gratulerer!! :happy: Så man kan se kjønn så tidlig? Jeg håper vi kan se kjønn på våre på neste UL også :love7
 
Gratulerer!! :happy: Så man kan se kjønn så tidlig? Jeg håper vi kan se kjønn på våre på neste UL også :love7
Det er nub theory som brukes på å bestemme kjønn så tidlig. Den er mest nøyaktig ved ca 13 uker. Jeg har lest at den er 48% nøyaktig ved 11, uker 91% ved 12 uker og 94% ved 13 uker, men vet ikke hvor sikker den kilden er. "Å se på tissen" er veldig unøyaktig tidlig. Det ser ofte ut som om jentene også har guttetiss så tidlig.
 
Gratulerer så mye! Jeg var også på ul idag, 12+3,fikk ikke vite noe kjønn. Jeg har også 3 gutter fra før, føler dere her inne har brukt opp å få jente på nummer fire nå, så da venter det sikkert nok en gutt for min del :hilarious::hilarious:


Jeg lira ut av meg,ja kommer det en 4 gutt nå da? Å legen lo å bare nei dette er abselutt ikke gutt :) å fikk hele forklaringa på hvordan de skiller på gutt å jente tidelig ❤
 
Skal på privat Ul på mandag og kanskje vi får vite skjønn da pluss mer detaljert sjekk av fosteret siden legen min ikke kan så mye med foster og ultralyd annet enn å måle og sjekke hjertelyd. Er da 12 + 3. Fikk vite sist gang også i samme uken Og da var det jente, så er spent denne gangen ☺️ oppdaterer dere på mandags kveld.
 
Skal på privat Ul på mandag og kanskje vi får vite skjønn da pluss mer detaljert sjekk av fosteret siden legen min ikke kan så mye med foster og ultralyd annet enn å måle og sjekke hjertelyd. Er da 12 + 3. Fikk vite sist gang også i samme uken Og da var det jente, så er spent denne gangen ☺️ oppdaterer dere på mandags kveld.


Ja nå er vi spent :) fikk du vite kjønn?
 
Back
Topp