Vært på ultralyd?

rosenjenta

Glad i forumet
Hei

Vi skal på ultralyd den 1 februar. Vi gleder oss veldig, men plutselig så kommer tanken: " hva om noe er galt?" . Har dere tenkt den tanken??? Vi gleder oss så inderlig til å se den lille krabaten [;)]

Det går nok så bra så!! Kommer til å gå kjempefint skal dere se!!
Er nok helt vanlig at man tenker sånn innimellom, for alle vil jo ha et friskt barn.

Men prøv heller å tenk på at dere faktisk skal se det lille vesenet som er inni magen din nå, og det er en helt utrolig opplevelse!!

Masse lykke til!! [:)]

Ja [:D][:D][:D][:D] Vi gleder oss kjempe mye til å se babyn ( kanskje det er flere enn 1 ????) hehehe. Spennende ja [:D]

Hvor lang tid tar det ca??? selve undersøkelsen. Du skjønner jeg har dagvakt å må gå fra jobb, men vi har el egentlig rett til slikt i arbeidstiden. Jobber 100%.

jepp been there...tror det er sånn vi kommende mødre tenker uansett...ikke bekymre deg så mye over det...di fleste tilfellene er jo alt stortsett bra..men skjønner godt hvordan du har det...

når du er gravid får vel arb,gjevar dekka alt meiner eg..du har uansett krav på fri med lønn til det!
Var veldig redd for det ja..går nok bra skal du se! Bli så stort å se babyen

ORIGINAL: rosenjenta

Ja [:D][:D][:D][:D] Vi gleder oss kjempe mye til å se babyn ( kanskje det er flere enn 1 ????) hehehe. Spennende ja [:D]

Hvor lang tid tar det ca??? selve undersøkelsen. Du skjønner jeg har dagvakt å må gå fra jobb, men vi har el egentlig rett til slikt i arbeidstiden. Jobber 100%.

Du har krav på å få fri ja, med lønn. Velferdspermisjon heter det på jobben hos oss iallefall!
Selve ultralyden tok vel en halvtimes tid kan jeg tenke meg! [:D] Og den halvtimen gikk fort!!!

Vi skal på ultralyd I morgen, Og jah Jeg gruer meg litt.
Har hatt vondt I magen I dag, Er såh redd for at det skal være noe galt, Men er litt spent også, Kanskje får vi vite om det er en jente eller en gutt som er der..... [:D]

Back
Topp