Vært på ultralyd :)

MittAndre <3

Elsker forumet
Nå er vi hjemme igjen med maaange bilder av lille gutten vår! Alt ser bra ut, heldigvis ♥ Jeg trodde jeg kom til å bli satt endel tilbake pga mine to vidt forskjellige terminer fra før, men heldigvis var det hun siste som hadde mest rett (hun sa 5. mai) for jeg fikk ny termin 7. mai ♥ Jeg er 18+4 uker idag. Jeg spurte om lengden på sv.skap og hun sa 40+2. Med 18+4 idag og et sv.skap på 40+2 så blir terminen 6. mai...menneh... Ja, jeg gadd ikke kverulere så jeg sier at jeg er 18+4 (som hun sa) med termin 7. mai! Blir ikke så mye spennende shopping fordi vi har en gutt på 2 år fra før, men litt klesskap og kommoder må jo handles inn etterhvert :) Tenk, imorgen er det 5 måneder igjen til termin!!! Gleder meg!!!

Så du fikk bekreftet at det var en gutt i magen igjen antar jeg :)

Bra du ikke ble flyttet så langt tilbake igjen som du fryktet.. 7.mai er en fin dag å ha termin på :D Vi samler oss der <3

Jeg fikk beskjed på ul i går at jeg var 18+2 med termin 7.mai. Så JEG er i alle fall 18+3 (igjen) i dag..

Litt misunnelig på at du fikk masse flotte bilder da.. vi fikk 5 stykker, men de er så godt som like alle sammen.. og de er litt uklare synes jeg.. mener på de var bedre i kvalitet på forrige svangerskaps ordinære ultralyd.. men men. Vi skal uansett på 3d ul etterhvert :D

Jippi!! Gratulerer med en flott ul og masse bilder :-D

Kan der være skuddår som lurer deg mtp en dag 'feil'?

Uansett: Kos deg med lille nurket i magen!!

blåkanin skrev:
Så du fikk bekreftet at det var en gutt i magen igjen antar jeg :)

Bra du ikke ble flyttet så langt tilbake igjen som du fryktet.. 7.mai er en fin dag å ha termin på :D Vi samler oss der <3

Jeg fikk beskjed på ul i går at jeg var 18+2 med termin 7.mai. Så JEG er i alle fall 18+3 (igjen) i dag..

Litt misunnelig på at du fikk masse flotte bilder da.. vi fikk 5 stykker, men de er så godt som like alle sammen.. og de er litt uklare synes jeg.. mener på de var bedre i kvalitet på forrige svangerskaps ordinære ultralyd.. men men. Vi skal uansett på 3d ul etterhvert :D

Ja, vi fikk bekreftet at det var en gutt, så da var den jentefølelsen jeg hadde bare tull ;) Det var ikke alle bildene som var flotte, altså...men det var noen da, jeg skal scanne inn et par på jobb imorgen så kan jeg legge ut. Syns lillebror er lik storebror på ul-bildene ;)

Phibonacci skrev:

Tusen takk!
Hvis skuddårsdagen lurer noen, så må det vel være henne da... ;-) Med tanke på at hun sier at sv.skapslengden er 40+2, men at hvis jeg er 18+4 (som hun sa) og termin er 7. mai (som hun sa) så er jo sv.skapet mitt 40+3...så det er jo mulig at det er skuddårsdagen hun ikke har regnet med. Jeg går utifra at de bruker det der hjulet sitt for å regne termin og den har nok ingen skuddårsdag for det er vel samme hjulet hvert år... Spiller ingen trille, gutten kommer når den kommer :)

Men sånn i forhold til hvor langt du faktisk har kommet.. når du en gang skal fylle ut papirer om permisjon og slikt, så er det jo terminen den 7.mai du må forholde deg til. Og når du da regner "bakover" så kommer du til 18+3 i dag.. i alle fall i følge min kalender på veggen.. (jeg studerte den for min egen del da, siden jeg nå skifter "uke" på lørdager i steden for på fredager framover).

MittAndre <3 skrev:

Phibonacci skrev:

Tusen takk!
Hvis skuddårsdagen lurer noen, så må det vel være henne da... ;-) Med tanke på at hun sier at sv.skapslengden er 40+2, men at hvis jeg er 18+4 (som hun sa) og termin er 7. mai (som hun sa) så er jo sv.skapet mitt 40+3...så det er jo mulig at det er skuddårsdagen hun ikke har regnet med. Jeg går utifra at de bruker det der hjulet sitt for å regne termin og den har nok ingen skuddårsdag for det er vel samme hjulet hvert år... Spiller ingen trille, gutten kommer når den kommer :)

Er nok ikke noe eget skuddårshjul, nei :) Og, ja: de kommer når de kommer! Ü Er det jeg tenker også siden jeg skal gå 'to dager mindre'... haha. Eneste positive med det er vel om man går over, så blir man potensielt satt i gang 2 dager før enn i norge :)

Phibonacci skrev:

MittAndre <3 skrev:

Phibonacci skrev:

Tusen takk!

Er nok ikke noe eget skuddårshjul, nei :) Og, ja: de kommer når de kommer! Ü Er det jeg tenker også siden jeg skal gå 'to dager mindre'... haha. Eneste positive med det er vel om man går over, så blir man potensielt satt i gang 2 dager før enn i norge :)

Ja, det er jo akkurat det som gjør termindatoen så viktig for oss alle. Vi vil jo gjerne slippe og uroe oss over om lille er altfor lenge i magen, det har jo vist seg å gå feil noen ganger..
Så jeg er veldig fornøyd med termindato 7. mai og nytt fra sist gang jeg var gravid var at denne gangen satt hun opp dato (14. mai) for overtidskontroll hvis det skulle være behov for det. Det syns jeg er veldig betryggende

så gøy :D 

grattis med en liten gutt 

Gratulerer med frisk og fin gutt! :-)

Gratulerer med vel overstått UL :) Deilig å få en tidlig termin da:)

Gratulerer med en liten frisk gutt i magen:)

Ååå denne har jeg ikke fått lest <3

Hipphipp hurra for verdens vakreste prins <3 Gleder meg til å hilse på han etterhvert <3

Back
Topp