Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så du fikk bekreftet at det var en gutt i magen igjen antar jeg :)blåkanin skrev:
Bra du ikke ble flyttet så langt tilbake igjen som du fryktet.. 7.mai er en fin dag å ha termin på :D Vi samler oss der <3
Jeg fikk beskjed på ul i går at jeg var 18+2 med termin 7.mai. Så JEG er i alle fall 18+3 (igjen) i dag..
Litt misunnelig på at du fikk masse flotte bilder da.. vi fikk 5 stykker, men de er så godt som like alle sammen.. og de er litt uklare synes jeg.. mener på de var bedre i kvalitet på forrige svangerskaps ordinære ultralyd.. men men. Vi skal uansett på 3d ul etterhvert :D
Jippi!! Gratulerer med en flott ul og masse bilder :-DPhibonacci skrev:
Kan der være skuddår som lurer deg mtp en dag 'feil'?
Uansett: Kos deg med lille nurket i magen!!
MittAndre <3 skrev:
Tusen takk!
Hvis skuddårsdagen lurer noen, så må det vel være henne da... ;-) Med tanke på at hun sier at sv.skapslengden er 40+2, men at hvis jeg er 18+4 (som hun sa) og termin er 7. mai (som hun sa) så er jo sv.skapet mitt 40+3...så det er jo mulig at det er skuddårsdagen hun ikke har regnet med. Jeg går utifra at de bruker det der hjulet sitt for å regne termin og den har nok ingen skuddårsdag for det er vel samme hjulet hvert år... Spiller ingen trille, gutten kommer når den kommer :)
Phibonacci skrev:
MittAndre <3 skrev:
Tusen takk!
Hvis skuddårsdagen lurer noen, så må det vel være henne da... ;-) Med tanke på at hun sier at sv.skapslengden er 40+2, men at hvis jeg er 18+4 (som hun sa) og termin er 7. mai (som hun sa) så er jo sv.skapet mitt 40+3...så det er jo mulig at det er skuddårsdagen hun ikke har regnet med. Jeg går utifra at de bruker det der hjulet sitt for å regne termin og den har nok ingen skuddårsdag for det er vel samme hjulet hvert år... Spiller ingen trille, gutten kommer når den kommer :)
Er nok ikke noe eget skuddårshjul, nei :) Og, ja: de kommer når de kommer! Ü Er det jeg tenker også siden jeg skal gå 'to dager mindre'... haha. Eneste positive med det er vel om man går over, så blir man potensielt satt i gang 2 dager før enn i norge :)