Vært på ultralyd!

MittAndre <3

Elsker forumet
Da har jeg vært på ultralyd! Det viser seg at jeg er så kort på vei at det var vanskelig for legen og konkludere noe som helst annet enn at ting ser normalt ut ift lengden på sv.skapet. Jeg fikk ny time 28. sept for å se at embryoet har vokst riktig. Men til da får jeg bare tenke positivt. Jeg har legetime den 19. sept så jeg får vel høre litt om hvordan ting ser ut da også. Jeg har ikke blødd noe siden igår, så jeg tar også dette som et godt tegn. Så nå tar jeg sjansen på å si at jeg henger med dere igjen!

Så bra :-)

GODE NYHETER.

Du skal nok være lenge her med oss :)

Gode nyheter:) 

GOOOD!

God nyhet!
Krysser fingrene for deg!!

Kjempebra!

Tusen takk, jenter! Jeg velger og tenke at dette er gode nyheter ja! Er såå glad!!!

Det var jo veldig bra :))) Fortesett å holde oss oppdatert!

Så bra  =)

Tok en ny test selv i dag. Streken var fortsatt svak, men sterkere enn i går. Så da håper jeg at jeg er gravid  <3

Ååå så bra =) Da har vi time samme dag =) Når skal du på dagen?

jeg skal 11.30, men jeg skal ringe sykehuset i morgen, å høre om jeg kan få flyttet timen til neste uke. Helst Mandag.. Da er jeg nesten 7 uker, så det burde gå ok. Problemet er bare at akkurat DENNE gyn. som jeg skal til er bortreist neste uke, så da må jeg til noen andre, men det er ikke nøye for meg.

så bra, alltid godt å få en konsultasjon og se at ting går som det skal, så er det bare å krysse armer og bein til neste gang;)

Babysyk85 skrev:
Så bra  =)

Tok en ny test selv i dag. Streken var fortsatt svak, men sterkere enn i går. Så da håper jeg at jeg er gravid  <3

En strek er en strek, og det er positivt!!! Gratulerer så mye!!!!

Mammasen skrev:
Ååå så bra =) Da har vi time samme dag =) Når skal du på dagen?

jeg skal 11.30, men jeg skal ringe sykehuset i morgen, å høre om jeg kan få flyttet timen til neste uke. Helst Mandag.. Da er jeg nesten 7 uker, så det burde gå ok. Problemet er bare at akkurat DENNE gyn. som jeg skal til er bortreist neste uke, så da må jeg til noen andre, men det er ikke nøye for meg.

Jeg har time til ultralyd (regner med det var det du mente?) kl 10:00 den 28. sept. Det blir sååå spennende!! Jeg er bare (ca.) 7+2 den datoen så da går det nok veldig bra om du får flyttet timen din til neste uke. Håper du får det! Lykke til!

Back
Topp