Vært på ultralyd

Kanutten80

Gift med forumet
I dag var vi på ordinær ultralyd på.
Har gruet meg veldig den siste tiden, har vært så redd for at det skulle være noe galt. Vi har en velskapt sønn på 19 måneder, jeg var engstelig når jeg gikk med han også. Men nå har det vært enda værre.

Så i dag kan jeg senke skuldrene, alt så bra ut, også viser deg seg at LV skal få en lille bror[:D]

Det blir jo veldig kjekt med en gutt til, da det blir akkurat 2 år mellom dem, så får de sikkert mye glede av hverandre. Også endel slossing da[;)]
Den lille kan arve klær, ute dresser og div av storebror[:D]

Nå kan jeg endelig begynne å glede meg over graviditeten, har ikke turt det tidligere.

Barnerommet er ferdig pusset opp, kjøpt inn det stor møblene også skrudd de opp. Så i løpet av helgen er det meste ferdig der inne. Har måttet begynne tidlig med dette, da jeg har fått lyskebrokk også åreknuter i underlivet. Tiden fremover kommer til å bli tung pga smerter og ubehag.
Derfor er det godt å slippe dette i sommer.

Ha en fin dag jenter[:D]

Så herlig å høyra at alt er bra og at du kan senka skuldrene litt meir no[:)]

Gratulera med ein liten prins på vei[:D][:D][:D]

Håpar det ikkje blir for ille smerter framover. Ta godt vare på deg sjølv[:)]

Så bra da. Da er det bare og senke skuldrene og bare kose seg [:D]

ORIGINAL: fano

Så bra da. Da er det bare og senke skuldrene og bare kose seg [:D]

så deilig, grattis med en gutt til :) ja du får senke skuldrene nå. deilig med alt ferdig da ja,når man er dårlig.

Takk for det jenter[:D]

Gratulerer med vel overstått ultralyd. Så gøy det må være på ultralyd å en stor lettelse at alt så bra ut...å tenk du får en prins... missunnelig på deg som har kommet så langt. Tiden går egentlig ganske fort, syns ikke det er så lenge siden vi satt i Oslo å snakka, minnes vel at du var en 12-13 uker på vei da[:D]

Håper tiden ikke blir fult så smertefult og at du får nytet svangerskapet til det fulle.
Nyt resten av svangerskapet.

Takk for det.
Ja, tiden går kjempe fort, så om ikke lenge er du like langt.
Tenk at du er 13 uker allerede[:D]

Kos deg med gullet i magen[:D]
Å lykketil fremover[:D]

Klem
ORIGINAL: hero

Gratulerer med vel overstått ultralyd. Så gøy det må være på ultralyd å en stor lettelse at alt så bra ut...å tenk du får en prins... missunnelig på deg som har kommet så langt. Tiden går egentlig ganske fort, syns ikke det er så lenge siden vi satt i Oslo å snakka, minnes vel at du var en 12-13 uker på vei da[:D]

Håper tiden ikke blir fult så smertefult og at du får nytet svangerskapet til det fulle.
Nyt resten av svangerskapet.

Gratulerer så masse m en prins til i magen! Herlig å se at alt er som d skal.. *klem*

Takk for det[:D]. Godt å senke skuldrene litt nå.

Klem[:D]
ORIGINAL: Bens mamma

Gratulerer så masse m en prins til i magen! Herlig å se at alt er som d skal.. *klem*

Gratulera med overstått ul Kanutten! [:)][:)]
Og tenk at det er ein liten lillebror som gøyme seg inni der![:D]
Lykke til vidare i sv.skapet!![:)][:)]

Synd med dei plagene som alt har meldt seg...[&o]
Men godt å få mesteparten av den "tunge" jobben ferdig da,
så du heller kan ta livet med ro i sommar og utover hausten[:)]

*Klem*

ORIGINAL: vestlandsjento

Så herlig å høyra at alt er bra og at du kan senka skuldrene litt meir no[:)]

Gratulera med ein liten prins på vei[:D][:D][:D]

Håpar det ikkje blir for ille smerter framover. Ta godt vare på deg sjølv[:)]

sign denne[:)]