Vært på ultralyd idag.

*Bobbo*

Forumet er livet
Vært på utltra lyd idag, men de ville at jeg skulle gå på puregon t.o.m søndag,og komme inn på ny ultralyd på mandag.
Så da fikk jeg ikke noe uttaksdato, så da er det bare å vente å høre hva legen sier på mandag. [;)]

Bobbo lykke til håper at det går fortere for deg enn for meg, det kan nok være at du er litt treig du også slik som meg, men jeg håper at du er klar for el-sprøyta tidlig neste uke. Jeg har fått informasjon at follikene vokser med 1-2 mm i døgnet, jeg er treig det vil si 1-1.5 mm i døgnet, men det funker dette også men det ble endel stikk for min del, 17 dager med Puregon start dose 175ie og etter første ultralyd 200 ie. Fikk du høyere dose eller fortsetter du med den samme dosen, sa de ingen ting om hvor mange som det så ut som det var akkurat der og da? Hos meg så ble det bedre tter hvert.

Lykke til håper det blir uttak for deg onsdag-fredag, regner med at det blir en av de dagene for deg. Dersom du er like treig som meg så blir det nok torsdag eller fredag. Det sies at folliklene vokser med 1-2mm i døgnet, jeg er treig og vokser med 1-1.5 mm i døgnet. Det kan nok være at du ligger rundt der du også,men vi for krysse fingrene for uttak onsdag dersom du er heldig, men bra går det, lykke til.

Back
Topp