Vært på ultralyd i dag

rosenjenta

Glad i forumet
[:D]  [:D]  [;)]  [;)]  Johoooo. Hei allesammen! I dag var vi på ultralyd, og alt var helt normalt på den lille bebisen vår. Det va så herlig følelse å se den sprelle og røre på seg. Se hjertet som banket [:D] [:D] [:D] 

Går bare rundt å smiler nå  [:D]

Hvorfor så tidlig? Fikk dere vite kjønn? UL er det mest fantastiske vi har her i verden.. [:D]

Så deilig [;)] Kjekt å se den lille ja! Eg får se den lille jenta mi for 4 gang på torsdag [:)] glede meg..

Ultralyd e en fantastisk måte å sjekka at alt står bra til!

[:D]

Å, så kjekt! Skal på ul på fredag vi... Bare lurer, kjenner du spark og bevegelser fra den lille nå? Jag aner ikke om det jeg kjenner er fra ungen, og tenker at det kanskje ikke er noe liv...[&o] Blir litt tussete.. Men som oftest er vel alt bra...

Så kjekt! Gleder meg også til ultralyd, bare to uker igjen nå[:D]

Det er gøy ja!
Var også på ultralyd i dag. Går på tett oppfølging pga at lillegutt har ei nyre med mange cyster som vokser, men ellers har han det bra og vinket til oss [:)] Skal på ny ultralyd om 3 uker og gleder meg allerede [:D] 
Lykke til vidre i svangerskapet

Så moro da! Må være stort å se den lille der inne!

Gleder meg vilt til det er min tur jeg!

Klem, M

Åh, jeg blir helt varm i magen bare jeg tenker på det jeg - det må være verdens deiligste øyeblikk!! Gleder meg noe inmari til det blir min tur... men det er jo så lenge til!

å, så gøy [:D]
gleder meg til ul jeg også..Er bare litt over to uker igjen nå [:D]
Blir spennende!

Back
Topp