Vært på ultralyd i dag :)

Limitless

Tilhører Juni2014 ❤
Tilgangsansvarlig
VIP
Sommerfuglene <3
Da har jeg kommet hjem fra ultralyden! Jeg har fått ny termindato en dag tidligere enn forrige UL. 08.06.14 er den nye datoen jeg forholder meg til :) Hun mente at jeg er 11+6 i dag, men med termin 08.06 får jeg ut at jeg er 12+0 på terminkalkulatoren her. Så jeg jubler litt!

Lille babyen var veldig stille først, men etter et lite host så ble h*n veldig aktiv og snurret rundt, og gjorde noen små sprell :) :)

IMG_1636.JPG

Så herlig Limitless!! :D Nydelig bilde <3

For et herlig bilde! :D Fin liten skapning!

Du er heldig som fikk med bilde! Jeg var og på tidlig ul i dag og spurte om å få bilde, men de hadde ikke utstyr til å skrive det ut.. Tenkte på det etterpå at jeg måtte jo tatt bilde med mobilen, men litt seint å komme på det :( bah..

For en nydelig liten spire! :D

Last edited:
Tusen takk dere! :) Jeg er helt forelsket <3

For et fantastisk bilde!! ;) Nå gleder jeg meg ekstra mye til min neste UL da jeg kommer til å være
12+4, for på 8+0 så jeg kun en liten "ostepop" :p

For et fantastisk bilde!! ;) Nå gleder jeg meg ekstra mye til min neste UL da jeg kommer til å være
12+4, for på 8+0 så jeg kun en liten "ostepop" :p

Hahahaha :p En liten ostepop! Ler meg ihjel..!! Det var akkurat det jeg så sist også. :)

Bare å glede seg! Det er fantastisk å få se så mye detaljert. Fikk til og med telle 5 fingre! :D

Herregud! Man kan jo se at det et en liten baby så moro :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Naawe, så fint bilde :) Gøy å se at den lille begynner å ligne på en liten baby, og ikke bare en ostepop som dere skriver over her :p Haha

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Back
Topp