Vært på ultralyd :D

Konnichiwa

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Jeg er så glad! Fikk se et lite hjerte slå <3 og fosteret var riktig størrelse på nesten 8 uker (i dag er 7+6).

For to uker siden da jeg var 5+6 kunne de jo ikke se hjertet, så har vært nervøs, og ble kjempeletta og glad i dag :) Det ble samboeren også, som var med og så hjertet sammen med meg :) Fikk med oss utskrift av bilde! Stas!

Jippi, ser ut som det blir baby på meg da :D <3

sendt fra mobilen via BV-appen

<3 ja det er så herlig å få se at ting er som det skal!!! gleder meg masse til min neste ul :)

Så bra! :D Blir så glad på deres vegner! :D

Dette gir meg håp.. Tusen takk <3 jeg var på ul 5+5 og da så de kun fostersekk. . Har vært helt knust og grått siden det.. ville så gjerne se en spire..

Venter et julemirakel etter første forssøk med ivf <3

Jeg er så glad! Fikk se et lite hjerte slå <3 og fosteret var riktig størrelse på nesten 8 uker (i dag er 7+6).

For to uker siden da jeg var 5+6 kunne de jo ikke se hjertet, så har vært nervøs, og ble kjempeletta og glad i dag :) Det ble samboeren også, som var med og så hjertet sammen med meg :) Fikk med oss utskrift av bilde! Stas!

Så kjekt ;-) var det innvendig eller utvendig UL. Jeg skal til vanlig gynekolog time på fredag (bestilt Før graviditeten).. Hun tar innvendig UL.. så håper hun ser noe :-)

Så kjekt ;-) var det innvendig eller utvendig UL. Jeg skal til vanlig gynekolog time på fredag (bestilt Før graviditeten).. Hun tar innvendig UL.. så håper hun ser noe :-)

Innvendig begge gangene :) Lykke til på fredag :D

Takk for det.. litt beroligende faktisk se at mange kun har sett fostersekk en i uke 5.. Da trenger jeg ikke å forvente å se hjertet ;-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Dette gir meg håp.. Tusen takk <3 jeg var på ul 5+5 og da så de kun fostersekk. . Har vært helt knust og grått siden det.. ville så gjerne se en spire..

Hjertet slår ikke før i uke 6 ;-) lenge siden du var der?

Var selv på ul i uke 5 sist og da såg de ikke noe.. ho mente eg var gravid i livmor...siden hjertet ikke slo.. eg skulle være 6 uker da ifølge kalkulator.. men eg var bare 5! og ei uke senere var det full aktivitet :-) ho e 1,5år nå :-)

Skal du på ny ul? :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hjertet slår ikke før i uke 6 ;-) lenge siden du var der?

Var selv på ul i uke 5 sist og da såg de ikke noe.. ho mente eg var gravid i livmor...siden hjertet ikke slo.. eg skulle være 6 uker da ifølge kalkulator.. men eg var bare 5! og ei uke senere var det full aktivitet :-) ho e 1,5år nå :-)

Skal du på ny ul? :-)

Jeg tok ul mandag kveld, da var jeg 5+5. Så liten fostersekk men ikke noe embryo.. ble kjempelei meg og hatt det vondt siden. Er uke 6+0 idag og skal tilbake 7+0. Livredd for at de ikke skal se noe da heller :(

Jeg tok ul mandag kveld, da var jeg 5+5. Så liten fostersekk men ikke noe embryo.. ble kjempelei meg og hatt det vondt siden. Er uke 6+0 idag og skal tilbake 7+0. Livredd for at de ikke skal se noe da heller :(

Ja men det går nok helt fint :-) de så bare en svart hule på meg.. ikke noe i. Var veldig redd da men uka etter kom alle symptomene og sa viste eg at eg ville få svar på UL :-)
Og som sagt alle er ulike! Denne gangen kom ikke symptomene før i uke 7. Så du må bare slappe av. Stress er heller ikke bra ;-)

Ja men det går helt fint :-) de så bare en svart hule på meg.. ikke noe i. Var veldig redd da men uka etter kom alle symptomene og sa viste eg at eg ville få svar på UL :-)
Og som sagt alle er ulike! Denne gangen kom ikke symptomene før i uke 7. Så du må bare slappe av. Stress er heller ikke bra ;-)

Fikk lyst til å gi deg en klem <3 dette er ekstra tøft nå fordi jeg har hatt prøverør så det har vært flere år med prøving,medisiner og slit. Ble også veldig syk av der og innlagt på sykehus i 3 uker. Så jeg har virkelig kjempet for dette føler jeg!

Fikk lyst til å gi deg en klem <3 dette er ekstra tøft nå fordi jeg har hatt prøverør så det har vært flere år med prøving,medisiner og slit. Ble også veldig syk av der og innlagt på sykehus i 3 uker. Så jeg har virkelig kjempet for dette føler jeg!

:-)
Ja da har du det nok ekstra stressende for deg ja :-/ men bra du får oppfølging med Ul ;-) de sa vel at det var vanlig å ikke se så myeså tidlig? masse lykke til! Vi skal jo være sammen helt til desmeber ;-)

Og til deg som eier tråden! Så gøy at du fikk en fin opplevelse på UL og bilder! Har og lyst på bilder til album! Må vente hele 4 uker til :-D hehe

Back
Topp