Vært på ultralyd <3

Myshelle

Elsker forumet
I dag var dagen vi hadde ventet på. Vi skulle på ultralyd på sykehuset. Får god oppfølgning på sykehuset etter dødfødselen min i mai. Dette setter jeg veldig stor pris på. En ekstra trygghet for oss.
Vært så nervøs for at noe skulle være galt, hvorfor skulle det gå bra nå?
Men gikk derfra med et stort smil om munnen og et lite bilde av et nurk :-) Legen sa jeg hadde en veldig gravid livmor, og alt så fint ut. Størrelsen passet også fint med hvor langt vi har kommet. Vi så et lite nurk på ca. 7mm med et bankende hjerte! Jippi!! :D Lykke <3 <3 <3

Redigert for nett.JPG

ÅÅÅÅ SÅ HERLIG!!!! :D Får helt gåsehud :)
Håper å få en like bra opplevelse som deg! :)

Så gøy :) Gratulerer med et sterkt bankende hjerte :) Skal selv på ultralyd på onsadg, håper på å være like heldig som deg :)

Så artig!! :D Håper å få den samme fine opplevelsen som du! :)

Bare gled dere jenter :-) det var helt fantastisk å se at det var en liten en der. :) lykkens dag for meg :)

Å så fantastisk. Kan tenke meg at du er lettet nå :)
Jeg skal også 3 januar. GLEDER MEG :D

Ja nå skal jeg prøve å slappe av litt mer og nyte dette :-)
Ikke altfor lenge til du skal heller da, spennende :-) det er en fantastisk følelse å se den lille i magen :)

Sååå gøy!! Nydelig syn det bankende hjertet <3 nyt følelsen!!

Gratulere sååååååååååååå mye! Eg får ikke tidlig UL, selv etter 3 SA på 1 år ( har en vikar for min faslege som mente det ikke trengtes, og for å bruke hennes ord: " opplevde bare uheldige hendelser". Men eg prøver å få time privat i romjulen;)

Så nydelig.. Gratulerer. jeg skal ha Ul på fredag. men lurte påom det blir innvendig Ul siden det er tidelig??

Takk så mye jenter :-) tok faktisk utvendig ul, ble selv litt overrasket men hu sa vi prøver det først og ser hva vi ser. :-)

Åhhh, herlig, herlig!! Gleder meg bare enda mer til jeg skal på ultralyd 8. januar når jeg ser så herlige bilder :) Håper så inderlig du får et fint svangerskap og at alt går fint :)

Det var koselig av deg :-) ja håper virkelig det går bra denne gangen :) lykke til når du skal på ultralyd, helt fantastisk er det :)

Back
Topp