vært på ultra :(

ventermitt4 barn

Betatt av forumet
jepp var på ultra jeg som var redd for tvilling, men var bare en fostersekk der ikke noe annet. skal tilbake om en uke til.  må si mamma hjertet gråter litt.

Uff, det var ikke bra!

Men, bra at det ble oppdaget tidlig, og at du er "forberedt" på det verste. Da blir den eventuelle gode nyheten enda bedre :)

Uff, denne rare kroppen vår altså!!!

ja jeg tror det ikke går bra. for rundt  uker skal en kunne se et foster der.

Hvilken uke skulle du vært i da? Kan jo hende eggløsningen var seinere?

idag er jeg 6+2 uker. så derfor trodde jeg iallefall en skulle se et foster. men får la det gå ei uke. men finner dem ikke noe da. og jeg ikke har blødd, så sier jegen får drøye det to uker men skal kjøpe meg en test og se hva den viser..

Jeg var på ul i uke 6 med nr 1, så kun en fostersekk. Var tilbake i uke 7 og da var det en reke der ;)

*09-12* skrev:
Hvilken uke skulle du vært i da? Kan jo hende eggløsningen var seinere?

trylltryll. idag er jeg 6+3, og tatt en urinprøve så skal ned og kjøpe sånn uke test. og se om den slår ut. jeg håper virkelig nå at det er noe der. 

kjenner nå at jeg vil ha et barn til. så krysser alt jeg har.

Det går nok bra ! Jeg så også bare tom fostersekk da jeg var 6+3 sist, men uken etter var det et hjerte som slo...og uken etter det så var det faktisk to der inne (men den ene tvillingen gikk til grunne litt senere). Husker jeg engstet meg veldig. Men i etterkant har jeg lest så mange lignende historier, hvor det bare har gått litt lengre tid før de klarer å se noe. Noen mener at fosteret kan gå litt i dvale i starten og vokse litt i rykk og napp. Eller så er det jo stor forskjell på kvaliteten på ultralydapparatene. Lykke til, jeg krysser fingrene for deg.

Hos oss var det bare også et fosteranlegg i uke 6.
Men nå i uke 7+2 ar det en reke med et bankende hjerte ;)

Håper alt er bra, aldri godt å gå sånn å ikke vite..
Krysser det jeg kan for deg-

takk for det. ja jeg håper og tror. :)

Meister skrev:
Håper alt er bra, aldri godt å gå sånn å ikke vite..
Krysser det jeg kan for deg-

Lykke til! Håper dere ser en liten reke med bankende hjertet neste UL :)

Back
Topp